Hayatınızdan yıllarınız, zamanınız gitmiş ne için? Bi amaç bi sonuc yok, bi bakıyorsunuz hiç.. 🥺🥺🥺🥺Yaaaarrrak gibi kaldığınızi düşünün ulu orta
Gerçekten kendime üzülüyorum ya 😭
Hayatınızdan yıllarınız, zamanınız gitmiş ne için? Bi amaç bi sonuc yok, bi bakıyorsunuz hiç.. 🥺🥺🥺🥺Yaaaarrrak gibi kaldığınızi düşünün ulu orta
Gerçekten kendime üzülüyorum ya 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yapcak bir şey yok, ders çıkarıp hayata devam edicez. O da o insanın karakteriydi sonuçta, bizimle alakası yok.
Anlıyorum evet gerçekten çok üzücü ama o manipülasyonu kendi kendimize yapıyoruz biz diğer kişi ise sadece sayemizde eğleniyor...
Olan olmuş biten bitmiş bu sorundan bir ders çıkartmak gerek arkama değil her zaman önüme bakarım geçmiş geçmişte kaldı
Aynı durumu bende yaşıyorum zor gerçekten şansa kader yasiyoruz inşallah bu durum düzelir 🥲😔
En azndan manipüle edildiğini anlamşsn bazıları onu da anlamyor
Yapacak bir şey yok olan olduktan sonra iletiye bakmak lazım tecrübe olur
Bisi yapmam iş işten geçmiş sonuçta artık ders çıkarırım sadece
Onun için ne yapacak ise seçilen değil ise seçen kişi olacan
O kadar zeki birine denk gelmedim henüz 😂
Olan olmuş artık bundan sonrasına bakarım
Yakarım yıkarım nett