Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet üzülüyorum tabi ki, sonuçta o sineklerin de bir ailesi çocukları var, düşünsenize bir gün uçuyorsunuz sonra çok çok büyük bir aracın içine giriyorsunuz ve arkanızdan kapıları kapatıyorlar. o aracın içinde bilmediğiniz canlılar ile birlikte ülke ülke geziyorsunuz. sonra bir bakmışsınız eşiniz ve çocuklarınızdan çok uzakta başka sineklerin bulunduğu bir ülkeye gitmişsiniz. o psikolojide olmak istemezdim..
Sinekler çok güçlü iletişim ağına sahip canlılar abla :( Farklı şehire gitse bile gönderdiği sinyallerle ait olduğu yere geri döner :( Tabii bu belki 1 hafta belki 1 ay sürer ama mutlaka geri döner :(
Nadiren üzülüyorum. Yazın 40 km uzaktaki köyden park halindeki açık camdan arabamıza giren sinek, kendini Eskişehir'de bulursa ne yapacağını şaşırır der geçerim. Ertesi sabah kapılar açıldıktan sonra nereye giderse gitsin salıyorum özgürlüğe...
Bende 4-5 yıldır bu sitedeyim ama sürekli hesap açıp siliyorum acaba beni gördün mü çok merak ediyorum bazen nasılım diye sorarım sana zahmet mesaj atabilir misin fotoğraf atsam görüp görmediğini ve dış görünüş olarak nasıl olduğumu söyler misin 😊