Böceğe çok tepki vermek sadece bana mı şımarıklık gibi geliyor?

Bazı insanlar böcek gördü mü dünyanın sonu gibi davranıyor şımarıklıktır demiyorum fobi sonuçta ben de köpek görünce öyleyim ama minicik bir şey sonuçta üstüne bassan ölür flgkhjhkg garip geliyor size?
Böceğe çok tepki vermek sadece bana mı şımarıklık gibi geliyor?
Cevapla