Burada ilk defa görüyorum. Yakında orman veya kırsal alan yok hep betonarme evler. Bizim balkona kadar çıkmış. Daha geçen ay ilaçlandı bir de sokaklar. Cam açamıyorum korkudan annem yakalayıp aşağı atmış nasıl tırmandıysa geri gelmiş attık. Millet para verip evde besliyor ben sevmiyorum balkonuma geliyor 🥲
Şehir merkezinde böyle bir böcek olması normal mi?
Ben şehir merkezinde oturuyorum işte ondan tuhaf geldi. Birde internette biraz baktım insanın üzerine atlama huyları da varmış tehdit olarak görünce iyi ki öyle bir şey olmadı aklım çıkardı🥲
Onların yaşayacağı bir bitki yok. Birkaç ağaç var o kadar. O da dört beş bir binaya bir düşüyor. Her yer beton. Ayrıca ilaçlandı. Bahsettiğim şehir de İstanbul. İdtanbul iç kısımlarında var olması enterasan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Evet normal bence
Hayvanların yaşayacak doğal alanı kalmadı ki napsın girmiş çıkmamıştır
Haklısın alanları kalmadı bizimde kalmadı ama 🥲 millet bahçesi yapçaz diyip oy toplayıp ev diktiler
profil fotoğrafın nereden hatırlıyor musun
Kuşlu olan pinterest.
görsel roman gibi bişi sanmıştım da tamam xd
Yok : )
Böceklerin en acımasızı ama insana zarar vermez, normalde evlere de girmezler.
Evleri girmeye bırak ben İstanbul'da hiç görmemiştim.
Çayırlık alanlarda olur, böcekleri parçalar yer. İstanbul'da yeşil daha fazlayken çok görülürdü.
Ben şehir merkezinde oturuyorum işte ondan tuhaf geldi. Birde internette biraz baktım insanın üzerine atlama huyları da varmış tehdit olarak görünce iyi ki öyle bir şey olmadı aklım çıkardı🥲
Peygamber devesi bu, uçmuş yolu sizin eve düşmüş işte. Işığa gelmiştir.
Evimiz ikinci katta ama 🥲 birde herkesin ışığı yanıyor
Işıklara doğru bir o yana bir bu yana uçarken bir an sizin ışık yakın gelmiş ve hop sizin evde
Bir daha gelmesin tamam mı🥲
tamam
Peygamber devesi heryerde yasayabilir.
Güzel bir hayvan.
Hiç de güzel değil.🥲 Yaşarda bizim burada ilk defa görmüştüm. Bir daha gelmedi şükür
Akrepleri ve fareleri öldürür gelişmiş peygamber devesi , orman ve sıcak iklimde yaşar.
Yararlı bir hayvan.
Haklısın yararlı.
Benim odada böyle bir şey olsa odayı yakarım valla 😂
Bdjfkkgmg
Peygamber devesi bunun insana zararı olmaz ki.
Biliyorum ama yine de evde olması rahatsız edici
sehir merkezinde hiç mi bitki yok bu nasıp mantık
Onların yaşayacağı bir bitki yok. Birkaç ağaç var o kadar. O da dört beş bir binaya bir düşüyor. Her yer beton. Ayrıca ilaçlandı. Bahsettiğim şehir de İstanbul. İdtanbul iç kısımlarında var olması enterasan
Her yer ilaçlanıyor zaten çimende yine olur bu
İşte çimen de yok. İlk defa gördüm. Eve max ağaçlardan yaprak biti girerdi. Neyse ya çıktı ya şükür
Tam bir etci böcek türü avını canlı canlı yer
Ama faydalıymış.
Eko sisteme faydalı çekirge felan ya kafeste kuşun olsa içine düşse
Küçük kuşları da yiyorlarmış enterasan.
Boyutu olan herşeyi
Eşini bile yiyormuş 🥲
Evet ondan buna ve çiyana dikkat et
Kulağa kaçan da kötü
Makas böceği mi
Böyle bisey dediğin ne Allah aşkına sanki
Böceklerden hoşlanmıyorum. Öldürmeye de kıyamıyorum
Peceteyle tut salla dışarı
Annem aldı zaten
Devasa olmasaydı bende alırdım. Küçük durduğuna bakma elimden bir parmak büyük
Evidence çok bitki besleyen vardir
Yok ki öyle
Yeni filizlenmis salatalık gibi fjjejf
Sjkfkgk Biraz andırıyor
Böcek dediğin çekirge. Normal olabilir yani
Çekirge değil peygamber devesi ve çok büyüktü büyük ihtimal yetişkin dişiydi
Nadide parçalardan al besle
Doğasına yolladık
Hayırlı yolculuklar
İstanbul arnavutköy de çok var
bu benim dizime konmuştu
Peygamber devesi.
Evet de bura da asla olmazdı. Tropikal veya sıcak bir şehirde de yaşamıyorum. Ot ve benzeri şeylerde yok sokak full kedi dolu görseler zaten yerler.
Bir sebeple oraya taşınıp üremeye başlıyorlar. Artık onları oraya getiren nedir bilemiyoruz.
Böcekler olabilir bu yıl İstanbul'da çok böcek var 🥲
Bocek segil adı peygamber devesi
O da böcek sonuçta
Ohh mis gibi protein bana gelse affetmem
Doğa inatçıdır kanka
Öyle 🥲
ay cok kotu
Ne tatlııı
Yanii : )
üstüne kolonya döküp yak
Oha çok canice. Gerçi bizde balkondan gönderdik başka çare yoktu 🥲 uçmuştur umarım
küller küllere !!!
Oldurdunmu naaptin
Peçete ile alıp geldiği yerden gönderdik. Çok kaçıyordu
Evet