Şehir merkezinde böyle bir böcek olması normal mi?

Burada ilk defa görüyorum. Yakında orman veya kırsal alan yok hep betonarme evler. Bizim balkona kadar çıkmış. Daha geçen ay ilaçlandı bir de sokaklar. Cam açamıyorum korkudan annem yakalayıp aşağı atmış nasıl tırmandıysa geri gelmiş attık. Millet para verip evde besliyor ben sevmiyorum balkonuma geliyor 🥲
Şehir merkezinde böyle bir böcek olması normal mi?
Şehir merkezinde böyle bir böcek olması normal mi?
Cevapla