Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Selamlar, hayır tabi ki mesajına bakmazdım yani aslında bu karşımda ki kişinin kim olduğunu nasıl bir arkadaş olduğuna göre değişir eğer çok yakın bir arkadaşım ise zaten bu görüldü olaylarına takmazdım. ama çok yakın olmadığım bir arkadaşım ise muhtemelen bende onun mesajlarına bakmazdım. tabi ki burada dediğim gibi benim için ne kadar yakın bir arkadaş olduğuna göre değişiyor ama yine de insanların mesajlarına bakmamak ya da görüldü atmak tabi ki hiç hoş bir şey değil. eğer işleri varsa bile bunu iki kelime ile söyleyebilirlerdi, düşüncesiz arkadaşları bende sevmiyorum maalesef.. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Biraz empati gerek. Haklısın saygısızlık mı? Evet saygısızlık lakin kendini onun yerine koyup bir düşün. İnsan morali bozuk olduğunda bırak mesaja vs. bakmayı, kendiyle dahi ilgilenmek istemez. Eğer ki bu kişi sevdiğin bir arkadaşınsa bence şimdi yanında olmalısın. İşler durulduğunda ise ona morali bozuk olsa dahi böyle br davranışı bir daha görmek istemediğini söyleyebilirsin. Sana olan saygısını sözünü dinleyip dinlemediğine bakarak daha iyi görürsün
Merhaba, daha önce başıma geldi iyi biliyorum. Cevap versem bile öyle kişileri artık ciddiye almam yani laf olsun diye biraz da sorarım ne oldu diye vs. Ama içimden olumlu bir şey yapmak gelmez açıkçası. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Böyle sadece işi düşünce beni hatırlayan bi arkadaşım vardı, yaklaşık 1 yıl önce yazmayı bıraktım, o da sadece 1-2 kez yine işi düştü diye yazmıştı ondan sonra onun yaptığı umursamaz soğuk davranışları gösterdim aynı şekilde. Sonuç olarak 1 yıldır konuşmuyoruz bile ve çok iyi hissediyorum kendimi.
Az arkadaşım var ve özünde iyi biri olduğu için uzun süre toksikliğine tahammül ettim ama keşke daha erken hayatımdan çıkarsaydım diyorum... boş ver bence hiçbir şey kaybetmezsin.
Evet bakarım. Sana yazmaya yüzü olmayan birisi ama öyle bir duruma düşmüş öyle kimsr yanında kimse yokki yüzü olmadığı halde sana gelmiş. Ona yardım ederim * akonu kişisel meselelere dönünce yazmam.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Son yazdığınız mesaja görüldü atma nezaketi dahi göstermeyen arkadaşınız size hiç iyi olmadığını söylese mesajına bakar mısınız?