
Selamlar. İnsanların davranışlarını ya da söylemlerini ne kadar kaale alıyorsunuz? Umursamazlık seviyenize 10 üzerinden bir puan verseniz bu kaç olurdu? 😏😎🚬


Selamlar. İnsanların davranışlarını ya da söylemlerini ne kadar kaale alıyorsunuz? Umursamazlık seviyenize 10 üzerinden bir puan verseniz bu kaç olurdu? 😏😎🚬

Genellikle umursamazım çünkü artık o kadar sıkıldım ki hayattan hiç bir şey ile uğraşamıyorum. yani biri canımı mı sıkıyor görmezden geliyorum. ya da sorunlarım mı var zamana bırakıyorum. çünkü anı yaşamak gerekiyor geçmişi ya da şu an ki olaylara takılı kalmak ya da sürekli düşünmek sadece stresi azaltıyor bu yüzden oldukça umursamazım. keyif günler
Kişiye ve duruma göre değişir. Bazısı önemlidir önemserim. Bazısı yokmuş gibi takılırım 😂
Konuya göre değişir mesela söz konusu toplumsa 9/10 ama ailem, sevdiklerim ya da benimle ilgili bir şeyse umursamazlık söz konusu bile olamaz diğer insanlara karşı ise 4/10 falan dinlerim, empati kurarım, üzücü bir şey söylerlerse de o an üzülürüm ama eve gidince unuturum bir yakınım veya arkadaşım değilse tabii.
Karşımdaki kişiye göre değişir ama 10/5 diyelim 😬
Cevap
45Cevap
Duruma göre kişisine göre değişiyor. Bazen 10 bazen -10 🙃. Keyifli günler
Teşekkürler catu :D
Ne demek her zaman 🤪
Sevdiklerimi ve zor durumda olan canlıları umursarım ama kötü mahlukları zerre umursamam geberse yardım istese yardım etmem
Sevdiğim kişileri umursama seviyem 10/10 diğer kendi dertlerimi ve önemsiz kişi dertlerini umursma seviyem 3/10 😅
Selam gadası 🙃
Kişiden kişiye değişiyor. Bazen 10 olurken bazen bu rakam 0 olabiliyor.
Bazen o kadar umursamaz oluyorum ki aynı bu sahnedeki Wendesday umarsızlığı
https://www.youtube.com/embed/t68qeAZk3AIBazen de o kadar takılıyorum ki her şeye, okb misali. O yüzden +10'la -10 arasında gidip geliyorum diyelim ¢
Her şeyi umursamam, hatta bazen insanları sallamam ama kendimi affedemediğim zaman takıyorum maalesef soğuyan kadar. Soğuduktan sonra ruhuna el fatiha
Aleykümselamlar.
10 üzerinden 6 veriyorum
Umursamıyorum sadece benim otorite ve saygınlık takıntım var bunu ihlal edene tahammül edemem. Agzinin payini veririm ama hiçbi etkisi olmaz dediklerinin zihnimde.
Dışardan bakan buyük bi çoğunluk gamsız bu dese de en ufak meseleyi bile takıyorum o yüzden ikisinide baz alı 5 diyorum
9 veriyim mi veriyim daa
E hadi verdun gitti daa :D ahs
E iyi ettum daa 😂
Oni da ettun gitti daa :D ahs
Konunun ehemmiyetine bağlı olarak değişir. Bazı şeyleri öyle bi sallarım ki 1 yıl sallarım bazı şeyleri de o an yapmam çözmem lazım
Cok dengesızım o konuda bazen tum dunya konussa gam almam bazen tanımadıgım bırının lafına bıle takarım kafayı sjsjej
Yer, zaman, olay, kişiye göre değişmekle birlikte genelde yüksek. Özellikle kendimle alakalı şeyler ise oldukla yüksek.
Dünyada olan biten şeyleri genel anlamda umursuyorum. Çevremde olanları ise bazen umursuyorum bazen hiç takmıyorum. Bu yüzden 4 diyorum
Bu kişiden kişiye değişir örneğin umursanacak kişiyi umursarım baktım hak etmiyor o kişi hiç umursamam.
10 üzerinden 6.5. Konudan soğumam da biraz zaman alıyor 😄
Bazı konularda 10 üzerinden 20 bazı konular ise resmen 0
Dünyanın en umursamaz hem de en umursayan iki karakteri aynı bedende taşıyorum
Ben kesin bir falan çıkarım. Hatta eksi çıkarsam şaşırmam 😅
Eksi 1 . Umursamaz görünürum, ama umrsamadaktan fazlasını yaşarım içinde.
Mekan, zaman, olay ve insana göre değişkenlik göstermekle birlikte bazen 5, bazen 15.
10 üzerinden 10 dünya yansa 1 metre ötemde bana zararı yok der devam ederim
9 veriyorum 1 puanı neden kestim bazen umursamıyorum
Bazen öyle bir görmezden gelirim ki delirtirim karşımdakini 🤣🤣
Değişiyor bazen umursarken , bazen hiç umursamıyorum.
Ne insanların benim uğraşmasına izin veriyorum neden ben insanlarla uğraşıyorum.
Umursamam gereken şeyleri fazlaca umursuyorum
Şu aralar kesinlikle %10 diyebilirim
1. Açık ve net hemde. Yengeç burcuyum, herşeyi en ufak detayı bile kafama takar kendime sorun yaparım. Ne yazık ki dünya hassas kalpliler için gerçekten de cehennem.
Bazalen bazı durumlarda 10 da 1 bazı durumlarda ise 10 da 10 olabiliyor ama genel olarak 10 da 4 falandır
5 veriyorum bazen umursuyorum bazen hiç umursamıyorum
Eskiden daha umursamazdım şu an 7 veriyorum kendime
asosyal biri oldugum icin pek umursamiyorum :)
Ben çok umursuyorum ya bu huyumu hiç sevmiyorum
Kişiye göre değişir değer veriyorsam 10 değer vermiyorsam 3
Çok takintiliyim maalesef 0 veriyorum umursamama
Hıımm 4 falan :/
Aile konuları hariç 10 üzerinden 9 veririm
10 üzerinden 10 veririm aşırı umursamazim
Zero =) :>
konunun önemime göre değişebiliyor
Bazen 10/10, bazen 9/10. Ama genelde 10/10.
0 puan,, umursamaz değilim
10 üzerinden 100 o derecede
Çok umursamamazlık da iyi değil 🤒
Güzel kadınları umursarım -10 veriyorum.😅
100 veririm 😂
Ay ben sevdiğimi çok umursuyorum ya
Bu soruya girip cevaplamak bile içimden gelmedi.
Karsimdakinin kim olduguna bagli
Moduma göre 😌
10 üzerinden 10 numara 5 yıldız veririm
1 umursamaz değilim
4 diyim
Kişisine göre değiştiği için 6
Umursamaz biri gibi görünsem de umursarım :D
7 olur gibi
yari yariya sanirim
10 verdim
5 olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?