Konuya göre değişir diyebilirim. Ben biraz hırslı bir insanım, herhangi yaptığım iş varsa onu ciddiye alırım ve aynı ciddiyeti karşıdakinden de beklerim.
Genel olarak umursamazlığıma puan verecek olursam 2/10 diyebilirim.
aslında bu başarı yalnızca bana ait değil :D emeği geçen insanlara tek tek teşekkür ediyorum, umursamazlık seviyemi en yüksek çıtaya çıkardıkları için. Kafam çok rahat, kendime eziyet ediyormuşum resmen sjdksk
Dengesiz biriyim, adamına göre ve o anki ruh halime göre yani kafamı keseler umursamaz halimden 15 dk sonra sokakta birisi köpeğin başını severken sert seviyor diye ortalığı ayağa kaldırabilirim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maalesef her şeyi çok umursarım kafaya takarım üzülürüm hatta anksiyete krizleri geçiririm
Herhangi bir boş zamanımı boş olarak nitelendirdiğim boş bir platformda yöneticilik taklidi yapan sosyal statüsü sıfır olan bir insana sırf insan olduğu için saygı duymam ki kralım…
Kardeşim arkadaşı ehli zamanında tanıyorum. Bireysel aramızda geçen bir muhabbet rahatsız olsa zaten engeller geçer. Ayrıca dediğim gibi burayı boş zamanımda kullanıyorum. Profilimi görüntülüye biliyorsan zaten demek istediğimi anlarsın :D
Merak etmiyorum, boş ya da dolu zaman. Şu an burada mısın? Buradasın. Kalkıp bir modun sorusuna gelip küfredersen eğer yorumunun kalkmasına sinirlenmeyeceksin. Özelde istediğiniz gibi konuşabilirsiniz kimsenin bir şey dediği yok ona. Kalkıp bir şeylere yaftalayan sensin, çıkıştım mı ya da üslubumu bozdum mu sana karşı?