
Dönem dönem şanssızlığın üzerinizden eksik olmadığı dönemler oluyormu çöldeki şanssız bedevi misali

Dönem dönem şanssızlığın üzerinizden eksik olmadığı dönemler oluyormu çöldeki şanssız bedevi misali
Evet, işim gereği oto elektrik ustasıyım bu arada, daha dün 2 tane civatayi sökmeye çalışırken nerdeyse 1 saat harcadım araç torpidosunun altındaydı az bir açıklık vardı o aradan sökmek zorundayım yoksa torpido inecek... neyse zar zor 1 saate yakın uğraştım söktüm ve parçayı montaj yapcagiz sağ elim uyuşmuş, tutmuyor civatayi... birazda böyle uğraştım, o sırada aracın sağ kapısından içeri doğru yatmistim bütün bu zaman boyunca o iki civatayi sökmek için. Koltuğun yanında yangın söndürücü vardı kilit pimi yokmuş, biraz sağ biraz sola dönerken popom tetigine dokundu ortalık bembeyaz oldu. o arada koltukla torpido arasında sıkıştığım için kacamadim da saçlar üstüm gözlerim bembeyaz... tıpkı bedevi gibiydim
Şanssız hissetmiyorum aksine bir çok konuda şanslı olduğumu düşünüyorum.. Özellikle dedikodumuzu yapanlar konusunda bilgilendirme yapan ardaşlarımız bile var sağ olsunlar.. Hayat sadece şanstan değil aynı zamanda seçimlerden ibarettir. Kutup ayılarının nesli tükeniyor, yetkililere sesleniyoruz bedevileri çöllere salmasınlar.. Keyifli günler...
Bu konu hakkında gerekli mercilere yazıcam merak etmeyin 🤣
Ben doğrudan ilettim merak etmeyin, ama yine de teşekkürler 🤣
👍👍👍
Aslında genelde şanslıyımdır ama bazen kendimi öyle hissettiğim durumlar olabiliyor.. Bu psikolojiden kurtulacağız inşallah 😄
Teşekkür ederim..
Rica ederim
şanssızlık gitmiyor bu ara canım. Düzelicez inşallah
🤣🤣🤣
Cevap
6Cevap
Şans konusunda sıkıntım yok.
Evet tam olarak öyle hissediyorum
Şans konusunda baya iyiyimdir kafaya bir şeyi takarsam yaparım ama mutluluk namına bahtsız bedeviyim
daha çok bahtsız bedevinin önüne çıkan kutup ayısı gibi hissediyorum ait değilmiş gibi
Daima :>
Oluyor ama yoluma devam ediyorum.
Öyle hissetmiyorum öyleyim zaten znxjjxc
Bu aralar hemde nasıl hissediyorum...:'(
Hemen hemen her zaman
Oluyo.
Hissetmek ne kelime tam olarak o kişi benim
Evet 😊
Evet oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?