Kendimden 4-5 yaş küçük arkadaşlarım var, onlarla takılırken yaşıtlarımla olduğundan daha mutluyum. Bende bir sorun mu var?

Ünviversite 4. sınıf öğrencisiyim. Çok fazla eğlenceli aktiviteye katılamadım, hep içimde kalmıştı. Bir etkinlikte tanıştığım kendimden yaşça 4-5 yaş küçük bi grup arkadaşım oldu. Kendi yaşıtlarımla iken bu kadar mutlu olmadığımı farkettim. İnsanlara bundan bahsettiğimde çok garipsiyorlar. Bende bir sorun mu var? Benzer bir durumda olan varsa yorumlarsa çok sevinirim.

Not: Evet, içimde hala bir çocuk var. Pek büyüyemedim.

Kendimden 4-5 yaş küçük arkadaşlarım var, onlarla takılırken yaşıtlarımla olduğundan daha mutluyum. Bende bir sorun mu var?
Cevapla