21 yaşındayım, neden yaşıtlarımla değil de 40 yaş abla ve abilerle daha iyi anlaşıyorum?

üniversitede yönetici abilerle ablalarla mesela daha iyi sohbet ediyorum yaşıtlarımla çok konuşamıyorum. 2 3 arkadaşım var sadece yaşıtım. Ve sınıftakiler yaşı büyük olanlarla konuştuğumda izliyorlar uzaktan.

21 yaşındayım, neden yaşıtlarımla değil de 40 yaş abla ve abilerle daha iyi anlaşıyorum?
Cevapla