Türkiye'de mutluluk oranı kadınlarda yüzde 30 iken, erkeklerde ise yüzde 44 olmuş. Siz % kaç mutlusunuz?
Türkiye'de mutluluk oranı kadınlarda yüzde 30 iken, erkeklerde ise yüzde 44 olmuş. Siz % kaç mutlusunuz?
Feminizm, yani kadınların güç yarışına, teşhir yarışına girip değersizleşmesi, yalnızlaşması ve yorulması öte yandan erkeklerin duygusal, ağlak vajina dilencisine dönüşmesi.
Erkek, güçlü olmaktan; kadın ise anaç olmaktan vazgeçti.
Nasıl mutlu olunur.
Medeni kanun çıkarıyorlar resmen erkekler evlenmekten korksun, kadınlar da boşansın diye.
Biz erkekler kafamıza geçmişi takıp boş şeylere kafamızı yormadığımız için daha mutlu yaşayabiliyoruz. Ancak kadınlar bizim gibi değiller. Sürekli geçmişle birlikte yaşarlar. Canlarını sıkacak bir şey mutlaka bulurlar. Allah en güzel bir şekilde yaratmış biz insan oğlunu. Kadınlar beğenmeyip üzerinde oynama yapıyorlar. Allah'ın vermiş olduğu eşsiz vücutla bile mutlu olmayan bir varlığın normal olaylar karşısında mutlu olmasını beklememeliyiz.
Cevap
29Cevap
%5 Hiç mutlu değilim ki
%0
Maaş günleri mutlu olurum maaş günü gectimi mutsuzluk baslar
Kadınları mutlu etmenin ne kadar zor olduğu oranlarla da ispat edilmiş : ))
neden onlarda fazla hayırdır bunlara ne oluyor hadsizler ya 😂
Demek ki kadınların hayatdan beklentileri daha fazla😅
Kadinlar hemcinsleri ile sürekli savas halinde oldugu için normal AHAHAHAHHAHSHSHGDGDHSJSLS
Tamam her şey istediğimiz gibi olmuyor ama çok şükür halimize ne insanlar var
Yüzdesini bilemem ama yeteri kadar mutluyum. Daha önemlisi de huzurluyum.
Yalnızken yüzde 100 çevremde birisi varken yüzde 40 o birisi kadınsa yüzde 10 mutluyum...
Bence kadınlar mutsuz çünkü kadınlara eziyet eden bir cinsiyet var dünyada kadınlar mutlu olsa şaşırdım kadınlar hakettikleri değeri alamiyolar maalesef
Sevmiyoruz mecburmuyuz
Saygı duyuyorum zaten sevmemekle saygı duymak arasındaki çizgiyi biliyosundur
Gördüklerimi söyledim kadınlar mutsuz çünkü şiddete ugruyo haberlerde görüyoruz hergun yani gördüğümuzude mi soylemeyelim
Eywallah kanka
Erkekler genelde kadınlar kadar detaycı olmadigi için onların kafaya taktıkları şeyleri dert edinmeyebilirler. Bu da daha huzurlu olmalarını sağlayabilir
Mutluluğun formülü basit bence.
Beklentilerinin karşılandığı nispette mutlusundur.
Dolayısıyla, - yapabiliyorsan - beklentilerini azalt, değiştir, yok et. Derdin de kalmaz.
Not: Ben yapamayanlardanım.
%20 mutluyumdur ama halimden de %100 memnunum çok şükür 🙏
Mutlu olmak istersem olurum ben güç peşindeyim
Madem öyleymiş benim de 44'te kalsın o zaman.
Yüzde yüz
Düşünmediğim sürece mutluyum
makarna yiyerek mutlu olamazsın
Erkeklwrin ortalamasını yükselten benim
%40 falan mutluyumdur
Kadınların yükü daha ağır
70 oranında
mutluluk diil o. delirme delirme :)
%40 %20 arasında gidip geliyorum
bazen yüzde 30 bazense yüzde 90 🙂
%0 sıfır sıfır sıfır
hiç mutlu değilim -şahide türe
Dm den yazar mısın bişi sormam gerekiyor sana
Gerek yok sorma
Memur zam oranı kadar
%50-60 civarı.
Mutsuzum
Sıfır
%85 bence
%99:)
Yüzde 70
%60 falan
%50..
%3 falan mutluyum
ölçmedimki
Hiç mutlu değilim
%1 ..
%5..
Yüzde 10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?