Selâmlar!!
Son zamanlarda en çok neye ihtiyacınız var...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!!
Son zamanlarda en çok neye ihtiyacınız var...✔

#Acid_Qeenn...🌺
Bu aralar en çok ihtiyacım olan şeyler ; dürüstlük, anlaşılmak ve empati. Bunlardan olsa bolca şöyle kucak kucak dolusu. Hayat her daim istediğimiz şeyleri vermez.
Aşk ve sevilmek duygusu. ya da birazcık huzur ama hangisi olursa olsun istediğim tek şey aslında biraz mutlu olmak. yani yarını düşünmemek. ya da kaygı hissetmeden sadece ana odaklanarak mutlu olmayı denemek. kısaca bunları istiyorum birde beni anlayan birisi.
Anlayabileni bulursan tut kolundan bırakma.😄
Bulsam bırakmayacağım abla teşekkürler :D
Futbol'u çok özledim tekrar sahalara dönmeye çok ihtiyacım var, ve demlenirken ufaktan hani iki lafın belini kırabilecegimiz eğlenip dertleşebilecegim bencil olmayan, empati kurabilen samimi duygu sahibi bir arkadaş hiç fena olmazdı, ... 🥂
en çok ihtiyacım duyduğum konuya ulaştım.. o kadar ihtiyacım varmış ki buna ulaştıktan sonra çok daha iyi idrak ettim.. bazi konularda işi hızlandırmak harika bir şeymiş;)
Cevap
24Cevap
Uykuya ihtiyaç duyuyorum. Gece aniden uyanıp sigara içiyorum elimi kedime verip öylece ısırılmayı tırmalanmayı bekliyorım
Kardeşimin bana sıkı sıkı sarılıp ölmesine ihtiyacım var.
Öpmesine** ölmesine degildi.
Neye ihtiyaç duyduğumu bile bilmiyorum.
Hiç düşünmeden sırtımı yaslayacagim bir kalbe kadına.
O sıcak iki gözle yapilan bakışa hasret.
Belki bu zamana kadar duymadığı miktarda şiir okuyacağım ona.
Belki onun için yazdıklarım olacak.
Bir bakmış yatağın baş ucunda, bir bakmissin kapının kolunda ya da buzdolabın kapağında ama mutlaka bir yerde olacak.
İşte o günü istiyorum.
Galiba benimkisi sadece bir hayalden ibaret.
Toplumun, mert, ahlâklı, sözünde duranlar ile bir bütün olmasına. Toplumda herkes iyi olsun, en kötüsü ben olayım. Buna çok ihtiyacım var.
Hayatıma aksiyon katacak bir flört olabilir. Kıştan mı bilmem çok monoton gidiyor her şey şu an
Dinlenmeye ihtiyacım var yorgunluğu atıp iyi bir dinlenmeye dalsam..😌
Daha fazla yalnızlık, daha fazla sessizlik, daha fazla karanlık...
Aşk var ama biraz işe ihtiyacım var tembellik yapıyorum hava soğuk diye
Sağlık huzur ve kimseye muhtaç olmamaya çok ihtiyacım var
Bir kaç şişe şarap ve buraya
Huzura ihtiyaç duyuyorum. Gönül hoşluğuna.
Huzur olsa fena olmaz son zamanlarda her şey üst üste geldi.(
İşe gitmemeye, hiç canım istemiyo ya
Huzur sevgi ilgi
Aşka ihtiyaç duyuyorum.
Biraz dinlenmeye
Paraya zira cebimde bile eriyip gidiyor 😀😀
Sağlık ve para
Uzun soluklu ve sakin bir tatile.
Huzura
Kafamı dinlemem lazım
eşitlik sadece ülkemde eşitlik istiyorum
Huzura ihtiyacım var.
Saygıya ihtiyacımız var
hiç düşünmedim
Huzura
netliğe
Şefkat 😊
samimi bir dosta ihtiyacim var
4x4 bir karavana.😇
Saygı
Huzura.
Rahat uyumaya.
Babama...
Sessizliğe.:)
Dinlenmeye tatile
Gerçek dosta
Dışarı çıkmaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?