Şöyle bir olsa, kimse yok, binalar yok, trafik yok ve etkileyecek hiç bir şey yok 😬

Şöyle bir olsa, kimse yok, binalar yok, trafik yok ve etkileyecek hiç bir şey yok 😬

Çevremde beni etkileyen olayları söylemem gerekse ilki genel manada zamlardır. İnsan ilişkileri açısındansa samimiyet yoksunluğu ve yalan geliyor. Bunlar beni en çok etkileyen üzen ve güvenimi yıkan davranışlardır. Onun haricindeki herşeyi daha kolay yenebilen biriyim
Yani genel olarak haksızlığa uğrayan canlıları gördüğüm zaman demoralize oluyorum. Hayatımda beni üzen kişileri barındırmıyorum. Sosyal olaylar üzebiliyor ama elimizde olmaksızın.. Özellikle kadınların, çocukların ve hayvanların maruz kaldığı şiddet olayları vesaire.. Keyifli akşamlar..
zamlardan , fırsatçı esnaflardan , anlayışız öküz vari konuşma üslup bilmeyen insanlardan , küçük de olsa büyük de olsa birinnden birşeyler öğrenemem. deyip. kendini kaf dağında gören görüşlere kapalı at gözlüklü insanlardan etkiliyor
Olumsuz herşeyden etkileniyorum. Haberler, olaylar, gelişmeler, insanların canım, beyinsizlikleri, ve beyinsizlerin ukalalıkları.. İnsanlarla iletişimi minimuma indirdim
Cevap
15Cevap
Kötü insanların iyi insanlara ya da canlılara zarar vermesi beni üzüyor ve etkiliyor
Genel olarak çevremdeki olaylar değil aslında benim kendi yaşadığım olaylar beni etkiliyor diyebilirim. yani kişisel hayatımda ki olaylar ya da başaramadığım konular. birde son zamanlarda sağlık sorunları ile uğraşıyorum biraz bu da beni etkiliyor tabi ki çünkü hayat kalitesini ciddi şekilde etkiliyor. bunun dışında ülkenin durumu ya da ekonomi gibi nedenler de beni ve tabi ki çoğu insanı etkiliyor oldukça. ama bunların dışında beni özellikle etkileyen her hangi bir olay olmuyor.



çocuk gelinler, kadın katliamları, eşit olmayan gelir dağılımı, lanet terör, lanet emperyalizm, lanet kapitalizm, insan haklarının gaspedilmesi
başka ne olsun?
Öyle bir şey, çok güzel bir şey olur 🤩 Çünkü onların tam tersini hepsi aşırı şekilde etkiliyor 😀
Yalnız çoraplarda da yaprak deseni var, ilk çok renkli niye uyumsuz olmuş dedim ama sonradan fark ettim 😂 Güzel foto seçmişsin yine.
Negatif insan olmaması en büyük etken. Olabildiğince ➕ olmalı...
işini düzgün yapmayan insanlar öfke uyandırıyor bence bolca var çalıştığım kurumda keşke böyle bir ortam olsa insanlardan uzak olsak ne iyi olurdu değil mi
ama imkansız :)
Ölümler. Kedim öldükten sonra günlerce ağlamıştım ölümün gerçek son olduğunu öyle anladım. Mesela istiklal patlaması. Unutuldu. Ama ben unutmadım. O parçalanan bedenler gözümün önünden gitmiyor. Her an bir katliamla ölme ihtimalimizin olduğu bir ülkedeyiz. Bu yüzden ben baya değiştim.
Tövbe Estağfurullah aklıma nedense bu ıssız orman görüntüsü Pripyat şehrini getirdi böyle ortamlar evet içimi karartır Pripyat Demişken keşke o test yapilmasaydi be 😥 kaç insan öldü o test yüzünden
Sanırsam dünyadan önce hayvanlar ve sonra insanlar yok olursa. Tam kafayı yemelik. Bundan daha da ziyedesi insanlığın çöküşü, yok oluşu, bir de Yaşlı insanlara olan saygısızlık ve merhametsizlik beni çok etkiliyor. Öncelik verilmemesi gibi.
Apartmanda sağda solda ve alt katımızda sürekli kavga eden insanlar yaşıyor. Artık ufak bir ses yükselmesi duyunca bile huzursuz, tedirgin hissediyorum
Çok rahat söyliyip bide pişkin pişkin gülenler herşeye yemin edenler, Cahil özgüveni olan tipler sinir oluyorum
maalesef yaşantımda beni etkileyen olaylara duygusal bakma lüksüm yok mantıken ne ise onu yaşıyorum
Tamamen karakter yapima ters gelen her şey. Simdi tek tek sayamam ama hayvanlara ve çocuklara dayanamıyorum
Ölüm haberleri sanırım. Kendi ölümüm aklıma geliyor hemen
İnsanların, kadınların ve çocukların olduğu olaylar.
Bir erkeğin hayatında, ses etmeyip pes ettiği anlar vardır...
Bu resim beni benden aldı.
Böyle bir yerde yaşasam yaşlanma heralde
Cocuklar en büyük zaafım.. Onlara yapilan kötülüklere asla dayanamıyorum..
Pek etki almıyorum. Orman havası 💯
Hayvanlar ve bebekler
Çocuk istismarı beni çok etkiliyor
Yağmur yağması etkiler
Dışarıda kalan zor durumdaki insanlar ve hayvanlar
dengesiz insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?