Güçlü ve gururlu olmaktan çok yoruldum. Görmezlikten gelip yalaka olarak mı devam edeyim hayatıma?

İse giriyorum okulum en iyi devlet üniversitelerinden biri. Satasan laf atan ezen bitmiyor. Güzel bir kızım iş görüyorum daha niye satasip duruolar. Bir hafta içinde işten çıkıp düzensiz yaşamaktan bıktım ne önerirsiniz. Ağır laflar ediolar orada dursam saygısızlık olacak. İşi bırakıyorum onlara ders olsun diye. Napmaliym cidden canım saçma insanları alıp egitiyolar ogretiyolar bana gelince niye cins cins davranışlar cidden bıktım?
Güçlü ve gururlu olmaktan çok yoruldum. Görmezlikten gelip yalaka olarak mı devam edeyim hayatıma?
Cevapla