Gud morniiiik.
Ben siteye giriyorum, yoksa uyanamam uyur kalırım. 😄
Kahvede neymiş en iyi uyku açma yöntemi KS. 😄
Gud morniiiik.
Ben siteye giriyorum, yoksa uyanamam uyur kalırım. 😄
Kahvede neymiş en iyi uyku açma yöntemi KS. 😄
06.00-06.10 civarı kalkıp hemen çayı koyuyorum.
Çayı demeyince yumurtayı kırıyorum çocukları kaldırıyorum. 5 dakika daha diyorlar.
Sofrayı kuruyorum.. Yumurta pişiyor. Çocukları kaldırıyorum 5 dakika doldu diyorum...
Kahvaltı ediyoruz. Sofrayı topluyorum. Bulaşık makinesine diziyorum. Dolmuşsa çalıştırıyorum.
Giyiniyorum.
Çocuklar da hazırlanmış oluyor.. Bir şey bulamazlarsa arıyorum.
07.00'da kapıdan çıkmamız gerekiyor. 🙄 Bu tempoda sıkıysa uykulu ol... Yetişmez ki... Seri hareketlerle yapmam lazım
Nasıl Bi program o öyle
Bu ara nasılsın
@Yagmurcini44 iyilik sağlık. Sen nasılsın?
Bugün yolculuk var kar kış bakalım orada hava durumu nasıl
@Yagmurcini44 soğuk. 🥶
Yılbaşı kar olur mu orada
Tekrar uyuyorum uykum açılsın diye bundan daha etkili bir formül yok herkese öneririm arkadaşlar denenmiş ve onaylanmış etkili bir formüldür bu😂
1 ay önceye kadar 2 iş aynı anda yapıp gece de çalıştığım için Uyku düzenim oturmadı daha erkenden uyuyup kalıyorum 🤔 sabah 7 de uykumu almış oluyorum
Cevap
26Cevap
Kahve içiyorum sadece. kahve içmek hemen kendime getiriyor beni. birde KS giriyorum :D
Buz gibi suyla yüzümü yıkıyorum. Anında uykum açılıyor kendime geliyorum.
Uyanıyorum ve tekrar uyuyorum sonra tekrar uyanış, uykum açılıyor
Alarmi 3 kez 5 dakika arayla kurup yataktan uzak bir yere birakiyorum
Telefonu kırarım ben 😄
KS iyidir KS. 😄
Ben de salladim zaten cevabi dikkatini cekmek icin bi alarmla kalkiyorum zati
bu sabah 6’da uyandım daha doğrusu uyandırıldım diyelim 😏
Bir şey yapmamak gerek kalmıyor iki tane canlı alarm var evde 😃😃🤦♀️
Günaydın çiçeğim, ne yaparsam ayılamadım. Uyumamak için kendimi zor tutuyorum. 💤
Bir şey yapmıyorum. Uykum açılır hemencecik.
Biz gibi Ankara ayazına maruz kalınca uyku muyku kalmıyor
Bende KS yi kullanıyorum soruları gördükçe aklım çıkıyor uykum açılıyor :)
Güzel hoş bayanlarla selamlaşıyorum sanaldan. Bir güzel görğnce anında ayıkıyorum, gözlerim faltaşına dönüyor.😂😂😂😂
Mecbur olunca uyaniliyor 😃
Dışarı çıkıp soğuk yüzüme çarpana kadar kendime gelemiyorum
Kahve ve sigara içince uykum açılır ve kendime gelirim
red bulun birebir muadili olan içecek 250ml Çok değil
Kendimi yatakta aşağı doğru iteliyorum yere çarptığımda tüm apartman uyanmış oluyor...
Buz gibi suyla yüzümü yıkarım
Kalkar yüzümü yıkarım
Direkt bir sade kahve
ne yapsam açılmıyor ki o yüzden saldım artık :D
İş olduğu için uyanmama gibi bir lüksüm yok
bende öyle sanki site bana kahve 😂
Duş alıyorum
Soğuk su ile abdest alıyorum
Kalktığım an uykum açılır bişey yapmama gerek yok
Genelde yürüyüş ve kahve
Alarm kuruyorum 🤣🤣🤣🤣
Uykum kendi kendine açılıyor ki
Geri yatıyorum ben ya shdh
Telefonu elime alıyorum
Yüzümü yıkıyorum, yeterli bence.
Duş alıyorum. Duş almadan ayılamıyorum
Hareketli bir müzik 😅
Kafamı Ketçaba batırıyorum.
Duş alıyorum
Her sabah duş alırım!
KS mi kasa mi kese mi
Ben yüzümü yıkarım
İşe mi gidicen okula mı
Sigara yakiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?