- Alarmmm kuranlardanmısınız?




Alarm olmasa asla uyanamam..
Bende öyle ama pek işe yaramıyo gibi
Uzağa koy telefonu ki kalkmadan kapatamayasın.. 😄
Hahhaaa çok iyi😄✌️
Teşekkür ederim..
Direk kahve içiyorum
Uyansam bende içerim😄
Bence dünden kahve hazırla bir şekilde ağzını kapat toz almasın uyanınca direk içmeyi dene :D ya da uyanır uyanmaz bol su iç suda uykuyu açabilir sonra da kahve içebilirsin
Sevdim bu fikri✌️
Cevap
16Cevap
Bak bunu anlamam haftasonları :D saatsiz kalkıyorum erkenden, çalıştığım günler saat kurmazsam, bittim ben
Bir şeytanlık var işin içinde😄
Ben o şeytanın var yaa. :D sjdks
Tövbe estağfu. Ağzını bozmaağğ tatlım 😄
Bozmadım, hanımefendiyim ben hajdsh
Aynen öyle☺️
O yataktan kalkıyorum efendim bakıyorum evet diyorum doğdu güneşim tık elimi yüzümü yıkıyorum 😄😄
Uykun hafifmiş
kafama alarm kuruyorum kalkıcam diyorum ve kalkıyorum
Çok iyi
Valla ben şöyle çarşafa sarılıp uyumayı özledim sıcaktan gece 10 defa uyanıyorum
Oda var ama klima olunca sıkıntı olmuyo
Bazen eziyet bazen de anında kalkarım sağlığıma bağlı zinde uyanmak çok önemli.
İnan ekstra hiç birsey yapmıyorum alarm çalınca uyanıyorum 😀
Pat diye gözüme gün ışığı çarpıyor bende hemen kalkıyorum saat 8 de oluyor bu olay
Sabah alarm calar.. ama aliskinim.. Hemen kalkarim kivranmam yatakta.
Mesajlarıma bakıyorum sağolsunlar öyle mesajlar atıyorlar ki uyku falan kalmıyor 😄
İşim yoksa kendim uyanıyorum zaten ama erken kalkmam gerekiyorsa alarm yetiyor. <3
Uyandığımda eğer yatmaya devam etmek istiyorsam gözlerimi hiç açmıyorum ama eğer kalkacak isem direkt yapabiliyorum hiçbir şeye ihtiyacım olmmuyor. d
Yüzümü yıkayarak kendime geliyorum yoksa hala uyanmamış olurum
Anında uyanırım
Yatakta kahvemi yudumlayıp maillere bakıyorum.
3 4 tane alarm kuruyorum
hicbisey, uyanmamak icin herseyi ama
Evet. Olmadan olmuyor. Benim iş ortağım denebilir.
5 tane alarm ancak uyandırıyor beni
Otomatik
Kendin mi uyanıyosun
Çok az uyuyormuşsun
alarmı sırf heyecan olsun dıye kuruyorum
Yaaa eweeet
Hiç bir şey.
Evett alarm.
Alarm kuruyorum?
Oynayanlardanm
alarm kurmuyorum
Uyanamıyorum sayılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar