Derealizasyon ve depersonalizasyon?( kendıne ve çevreye yabancılaşma, rüyada hissetme)?

Yaşayan var mı çok yoruldum artık
Derealizasyon ve depersonalizasyon?( kendıne ve çevreye yabancılaşma, rüyada hissetme)?
Cevapla