AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Şayet reankarnasyon gerçekse ben bir onceki yaşamımda reankarnasyona şirk koştum ve şimdi cezasını çekiyorum gafadfa
Ahaha guzeldi :D
Kesinlikle bir zenci olmak isterdim iri kasli kesinlikle penis boyu buyuk esprileri yuzunden degil zenci hayranligim var cok asiller
Tanrı olmak isterdim. Ama şu an ki gibi bir düzen kurmazdım ;)
Ama sen fazla uçtun dostum
Hepsi bir sınav. Böyle olması gerekiyordu ve böyle devam ediyor. Kurulan bu düzen gerekli yani
Tamam bende böyle bir düzen kurarım o zaman ;)
filvaki nin anlamı gerçek, olmuş demektir. afaki demek istedin sanırım.
Bana bunlarla gelin :D teşekkür ederim :) gommeyip nazikçe düzelttiğin için :D baya rezil olabileceğim bir sebeptir :))
Yabancı ülkede ispatlandı hatta bununla ilgili eski bir haber de var
Var diye mi?
Hangi Kontenjanlar Boş? neye göre SEsçeceğiz? Torpil var mı?
Sen kaydırma yapma yeter canısı :D
Bende aldatanlar tarafına geçmek isterdim aldatan birinin bedeninde sürdürmek isterdim diğer hayatımı..
kıvanç tatlıtuğ dan bile çok yakışıklı doğmak isterdim o zaman önüme geleni tavlar yatardım bende intikamımı almış olurdum
Kendi bedenim daha rahat emanet gibi başkasının bedeninde olmyı kim ister...
O da bir bakış açısı :) güzel
Özgür doğada gök yüzünde süzülen asla ne olursa olsun gözü yaşarmayan alaca atmaca olmak isterdim
Vuhuuuu :)
Artık ağlamak istemediğimden dolayı
cinsiyetimden memnunum ama erkeklerin gözünden dünyayı merak etmiyo değilim :)
Bende merak ediyorum da korkmuyor da değilim hani :D
merak edecek ne var. canavarmıyız
canavar olduğunuz için değil zaten bakış açısına benim merakım
tekrar kendim olmayı isterdim ama biraz daha beyinli halim ;)
Kendine haksızlık etme de hatalarin varsa yapmazdn en azından :) o
işte yapmamak için az daha beyin lazım :)
Yine kendim olmak isterdim. Cok daha güçlü birisi olabilirdim :D
Bak bu değişik bir bakış açısı, sevdim :)
Kurt olmak isterdim. ilginç bir doğası var hep ilgimi çekmiştir
Belgesel izlemeyi seviyorsun anladığım kadarıyla :)
Genellikle :) ama sadece kurt belgeselleri
Doğruluğu kesin olmayan şeylere.
Yukarda konu açarak bildiri yapma.
Sana mi sorcam?
hayatım oturmus,28 yaslarında, evlenmis kısaca duzenimi kurmus :)
Erdoğanın yerinde olmak isterdim hayatım hiç ayakabı kutusuna trilyonları sığdıran bir hırsız görmedimde ondan
Basarılı bir baskan olmak kolay değil :D
Hahha kerdoğan mı başarılı :))
E tabi basarilı, senin ayakkabı kutularında ne var, terlik :D
Heee onunkindr para var :D
Dine aykırı ne demektir ya, Bende inanıyorum açıkcası ona.
Kim neye inanmak isterse ona inanır. Kimsenin buna karışmak haddi değil. Kitapta yazan, ölümden sonra diğer sonsuz aleme geçiş, ahiret. Açıkçası ben inanmıyorum reenkarnasyona, ama amacım eger olsaydı boyle birsey kim ne olmak isterdi merak ettiğimden. Ama bazı "çok bilgili" arkadaşlar bravo delisi olmaktan vazgecemiyor.
Deniz'i çok seviyorum onun için Martı olmayı tercih ederdim
Martı sevdiği denizden vazgeçmez değil mi :)
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vaz geçemez. .
42T nin şoförü olmak isterdim :D Bütün gün bogaz manzarası
Hakikaten ya adamlar keyif içinde yuzüyor resmen :D
Üstüne para alıyorlar bir de :)
Şu an bende çok ozendim, sinavlari falan var mi :D ahahaha
Zengin olsun bari bu sefer kaç yüzyıldır fakir fakir bunaldım valla istifa edicem
Ahaha birde zenginliğin tadına bakmak lazım fakir fakir nereye kadar değil mi :D
Ben kesin kaydırma yaptım
Ahaha kafa birisin sevdim :D
At olmayı istemenin sebebi birilerinin canını yakmak mı :)
Ben kimsenin canını yakmak istemem
Peki, Neden at'da başka bir hayvan değil? Yoksa 2 ayaklıdan 4 ayaklı ata geçiş ruhunu fazla yıpratmasın diye mi :)
Düşünebilme yeteneğim olmasa belki daha kolay olurdu hayat.
Olayları biraz daha az ve olabildiğince pozitif düşünmeyi dene eminim etkisi olucak
Denerim :) teşekkür ederim :)
Reankarnasyon gerçek olsaydı sen zaten at olurmuşsun.
zengin bir ailenin kedisi olmak isterdim sabah akşam ye iç yat üstüne seviyolar daha ne olsun bundan güzel hayat mı olur
bak bak sen bizim kıza bak hele nelerle uğraşıyormuş da bizim haberimiz yokmuş
Anlayamadm? Bizim kız?
yanımızda farklı sanal alemlerde farklı takılıyormuşsun gerçekte hangisisin merak ettim şimdi
Ya git ablam başka yerde oyna
oynatıcam ben seni merak etme
Terbiyesiz !
Padisah olup 7 cihana hükmetmek isterdim fatih sultan mehmed gibi. Ruhlari sâd olsun
Aminn :)
Saman olarak gelmek isterdim. Bana hep ot geldin saman gideceksin diyorlar. Bari onuda görelim
Güldürdün yaa :D
:))
Böyle bir şey asla mümkün olmayacağına göre düşünmenin de alemi yok.
kartal ya da şahin olmak isterdim dağlarin yanliz adami :/
bu konu üzerine daha derin düşünmedim:D düşünmeden hiçbir şeye duyduklarımla ve gördüklerimle karar vermem.
Olduuu hayırlısı :D
Ygs sinavinin olmadigi bir yerde yasamayi isterdim..
Ahh o sınavlarrr
Yetherrr
Şahin olmak isterdim. Ya düsünsene dünyayı üstten gecmez falan.
Evet insan kuşlara imreniyor, guzel bir duygudur heralde özgürce kanat çırpmak :)
Evet aynen
Bir sonraki hayatımda Sadri Alışık gibi biri olmak isterdim.
Kaliteli sanatkar :)
Kelebek gibi uçup, arı gibi sokup, leopar gibi kacan bisey olmak isterdim. (Türk erkeği)
Töbe estg ya :D o ney
:))
belkide bir sonraki hayattayız
Oo fenaaa :D güzelll
Bidaha dünya ya gelmek istemezdim eger geleceksemde aynı ben olarak gelmek isterim
18-19 yaşında güzel zengin kız varsa bir zahmet el atsınlar :D ülke farketmez az birazda zeki olsun
atatürk de reenkarnasyona inanırdı. gerçi hala inanıyorum.
Ben niye duymadım ki bunu?
ımmm kuş veyada balık olmak ısterdım.)
Inanmiyorum ama olsaydı 1 dilek hakkı olan biri olmak isterdim dileğimde sonsuz dilek hakkı dilerdim :)
Kiz olup herkese vermeyi dusundumm aadece dusunurdumm
Tayibe girerdim :D Kendi kendimi öldürürdüm , en azından sinirim geçerdi :D
Şu imkansız olan aşkımı imkanlı kılacak biri olmak isterdim
Yine kendim olmak isterdim.
Penguen olmak isterdim :D
Çok sevimli onlar ya :D
Kardelen çiçeği olmak isterdim
Karda acıyor değil mi o :)
Evet
Ne olmak isterdiiim kuş olmak isterdim
:))) güzel
bu dunyaya gelmek ıstemezdım
Karamsar olma ama ya :(
ozaman kus olayım ucayımmm hep =')
Güzeel :)
Allah akıl fikir versin ne diyim :)
Herşeyin hayırlısı :D
Amin Amin :D / Senin hayalinde kırlarda koşan özgür bir at var sanırım ama dünya öyle değil alıyorlar hipodroma birde üstüne jokey vuruyor kırbacı vuruyor kırbacı sonra dönüşüde yok bak :))
Hayat insanken de acımasız beyfendi. :) En azindan dört nala koşmak, özgürlüğü yelelerinin arasindan süzülen rüzgarla hissetmeyi çok isterdim. :)
valla öyle bir konuştun ki içimden reeankarnasyona inanmasamda AMİN demek geldi :)
:D ahaha
Rockefeller ailesinin üyesi olmak isterdim
Sayenizde bir çok aile tanıdım valla supersiniz :D
Bunlar dünyayı yöneten aileler çoğu devletten bile güçlüler
Vuavv
reenkarnasyon cin çarpmasıdır.
Olduu
Kiz olmak isterdim canimin her istediginde sevisirdim verirdim;))))
kuala olmak isterdim.
tam benlik valla :D
Çok tatlı onlar yaa :D ahaha
:D :D
Tekrar insan olmak istiyorum
Esen zaten at gibisin niye at olmak oistiyosun bence sen motor ol nasil olsa ayni sey yine ustune binecekler: )"
Bir dahakine hatırlat da sana da beyin koysunlar ;)
At kafası is coming..
Bir daha gelmek istemezdim
Deme kız öyle :(
böyle bir sey olmıycağına göre neyse
Sevdigim kisinin yerinde olmak isterdim
Ooo bu cevabı sevdim :) neden peki?
Cunku o zaman sevildigimi hissederdim
burcum gibi aslan olmak
hayal sorularına tokum
Oldu canım
:D:DD:D: