AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Babamın oğlu olarak dünyaya gelmek isterdim :D
Allah bozmasın ne güzel :))
Amintobello
Kartal olmak isterdim veya kurt. :)
bir tanesi bana yetti. 2. yi istemem.
:) sen de haklısın
Reenkarnasyon ne demek önce bir açıklarmısın
Güncellemede paylaştım canım ;)
2 ayaklıda fena değilsin
Ahaha teşekkür ederim :D
kartal olmak isterdim
dünyanın en zengin 10 insanı arasında
Tekrar aynı bedende olmak isterdim.
Hem ruhen hem bedenen ben gine ben olmak isterdim
Gülhane parkındaki ceviz ağacı dfgldfjgld :D
Başka kişi olman imkansız ama kartal iyi olurdu
bir dakine kralsın :D
Kral adamsn hacıııı :D :D
Kuş at veya bir erkek 😂😂:D
Kararsız kaldın dimi :D
Aynen :D zaten kararsız bir insanım böyle bir konuda hepsini tercih edebilirim :D
Reenkarnasyon yoktur. Genetik hafıza vardır.
Assassin's creed oynama fazla :)
@typhoonbringer oyun oynamıyoruz bilim yapıyıruz
:):)
yeter yahu daha yaşamayalım zaten yeter bukadar
:)))
bu kadar insan fazla zaten dünyaya
Harry potter olarak doğmak isterdim asadasa :D:D
:D o niye
Bilmem eglenceli olurdu sanırım :) :)
Onun baykusu guzeldi yaa :D
Asası güzel demedin iyiki :D
:D ahaha
Yakışıklı bir erkek
O neden :D
Kendime özel bir tarz oluşturup zaten mükemmel olan o kıyafetleri giymek. Kızların çok yakışıklısın/tatlısın demelerini sadece gülerek izlemek. Vurdumduymaz bir şekilde sokakta kulaklıkla kapşonla yürümek. Ya mesela bir erkek fotoğraf çekerken, resim çizerken, spor yaparken, kaykay, paten ya da bisiklet sürerken bikle ayrı bir havalı duruyor daha vool duruyor. Kız en fazla seksi olabiliyor.
Katılmıyorum cool olmak ve tatlı olmak için erkek olmak gerekmez. Kadınların da asili vardır, hayranlık duyulur ;)
Ama yinede erkekler kadınlara seksi mi değil mi diye bakar genel olarak tarsı olursa olsun farklı olsun seksi mi değil mi diyw bakarlar genel olarak
Evet orası öyle
deniz kaplumbagsı olsam :
Tamam yazdm listene :D
Bir karinca olmak isterdim.
O niye :)
çiçek sapı olmak isterdim
Niye ki :)
sap takılmak için
:D ahaha
pokemon olmak isterdim ben
Pikaaapikaaa :D
:D :D
ben kelebek olmak isterdim :)
Az ömrü ama :)
az ama güzel. güzel olan herseye konar göçerdim nasılsa yeniden baslıyor :)))
Kelebeğin hep güzel yerlere konmadığı ile ilgili rivayeti duymuşsunuzdur sanırım :-D
ben güzel yerlere konan bir kelebek olacağım ^^
:) Güneş olmak isterdim :D
Vaay iyiymiş :) ama o da yalnız ya :(
:) GōkyÜzüne sahip..
Suamda ata benziysun zaten at gibi hatunsun 😆😊
Çok naziksin teşekkür ettim :D
Nedemk gordugumu söylüyorum 😊
Bu arada bem profiline simdi baktim 😆😊 uzun saclar felan bole tatli bir gulumseme masallah harbiden tas gibi hatunmussun 😊
Teşekkür ederim de fazla şimartmayn sonra cekilmez oluyorum. p :D
Ben cekerim seni canım ya sorum değil kiz dedigim biraz alimli havali olucak egonu yukseltiyrum şu an kimseye pas vermezsin aartik 😆😆😆😊
Ahaha benim ego ters teper falan hiç o toplara girme bence :D iltifatların için teşekkür ederim
Rica edrm 😊
Trump soyundan biri olmam makul.
Trump?
https://tr.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump paranın babası.
:D maşallah
Kartal olmak isterdim :D
Beşiktaşlı mısın :)
Kedi olmak isterdim.
zaten kedisin
ahaha :D
sherlock holmes olmak isterdim
Öyle bişey olmaz ama kuş olsa iyi olurdu
birdahakisine kıralım hacı..
Kral adamsın :D
oyle dıyorsan sultan..
Sinek olup boktan insanlara konmak isterdim
Sebep? :D
Ne bileyim hastalik bulastirmak geldi icimden
:))
Altın başlı kartal olmak istiyorum :)
Oyy çok değerli gbi duruyor :D
Güzelliğe bakar mısın :) www.kaliteliresimler.com/.../Altn_bal_kartal.jpg
Iyiymişş :)
Yunus balığı ya da kartal
Yunus enteresanmış :) çok hoş bir hayvan
Özgür ruh :)
Bonzai nasıl bir illetmiş arkadaş böyle
Ha ha nasıl da komik yorum :p
reenkarnasyon yalandir
Martı olmak isterdim.
aynı şeyi yazacaktım o. O
Ruhun güzelmiş.
@poor_girl
BABAM GİBİ Olmak isterdim
Vuavv :) ne mutlu babana ki kendine hayran bir oğlu var :)
:) sadece ben degil ama
kaplan olmak isterdim ya da kartal
Güçlü hayvanlar :)
Dogo argentino olmak isterdim
Güçlü bir köpek :)
Taş olmak isterdim, yabancılık çekmiyim :D
Vaaayy :D
Sen öyle sorunca ilk aklıma gelen oldu yorumları okumadım :D
Mısır prensesi olmak iyi olurdu:)
Saygilarrr :D :D
:))
Ayni model sadece ata binen olurdum :D
Bende muhteşem süleyman olsam iyiydi :)
Sanırım bende At olurdum :)
En güzeli miss :D
Ben bu sansla ajdar olarak gelirdim 😢
Ahaha nane nane falan :D
Cikta cikta falan 😢
Ahaha ajdarr megastarrr :D
Höf ya😕
Höf nedir ya
Of un 4. Derece kan hısımı
Bana sanki kan davaları varmış hissiyatı geldi o. O
Aralarnda ki muhabbet beni irgalamaz ben kullanir gecerim polimige girmem
Üç harflı olmk isterdm..
Tobe estg. :D
Aramızda kalsın çok korkarım normalde duymamızlardr herhalde 🙈
Kuş :) uçmak isterdim
:)) özgürce
at mı haaahahahaa ::D
Hee at :D
bişey demicem :D
Memnun olurum ;)
drsem :D
Şu yaklaşıma gelecek olanı biliyorum, engellerim.
engelle hesap senin :D
4 ayaklı olmayan atta mi var ki?
Öyle bir söylenti var
Milletin ağzı torba değil ki büzesin
@ceyer çok gereksizsin
Teşekkürler :D
@ceyer gerçekten özür dilerim kardeşim olgun biriymişsin. yaşına göre.
Bunu farketmeniz de güzel, ona da teşekkürler :)
@ceyer hakkını helal et kardeşim.
Estağfurullah :) hak hukuk yok :)
Bu arada yaşım 24
@ceyer kardesim eyw. sağol. bnmde 29 yaşım.
Estg abi.
senn hakkında yanıldım.
Anladım abicim tamam sakin ol :D
mahçupum sana hee
Abi şimdi ne konuda sınıyorsun :D mahçup olacak birşey yok. Genelde çoğu tanımayan o hataya düşüyor. Normal yani. Sorun yok :)
Bir kus olmak isterdim
Ozgur :)
Biz ona Sonraki hayat değil de diğer hayat diyelim
Hadi dedik seni mi kırcaz :D
bikere binemilrmiyisin
Yok sen çifte yersin ;)
Motor'u yaktın herhalde.
Yanık kokusu geldiyse benden değil :)
kafası iyiymiş nerde yaptırdıysa ben de gidip orda yaptırıyım :D
4 nala koşardın artık :)
dağlarda mertçe çarpışan bir kahraman olurdum
Vauvv :)
ciddn dağlar bana gel diyor ama arkada kalanlar var "/
barbara heralde barbara manken olan :D
Çekyat
Vallaha da billaha da Johnny Sins olmak isterdim.
Tekrar aynı kişi olmayı isterdim