Hiç bir konuda istediğim konumda değilim çok üzgünüm ne yapmalıyım?

Üniversuteye gitmek istedim ama kazanamadım. İyi arkadaşlarım olsun istedim ama yoklar. İyi bir piskoloji istedim ama hala ilaç kullanıyorum yani çok kötü hissediyorum hiç bir sey yolunda gitmiyor ne yapmalıyım?

Hiç bir konuda istediğim konumda değilim çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla