3 kez üniversite sinavina girdikten sonra 2 yıllık tercih verdim. Artik yorulmustum cunku. Umutsuzlukla verdim. 20 yaşındaydim bolume girdigimde. Simdi 22. Bu sene son senem mezun oldum.
Ama okurken de hep benim burada ne işim var dedim. Pisman oldum, keske tercih vermeseydim dedim, baska bolum yazsaydim dedim. Bir daha sinava girseydin ne olurdu ki dedim.
Vize finallere cok zor çalıştım. Hic ilgi alaniniza girmeyen bir bolum okumak cok zor. Sinavlardan, gelecek kaygisindan o kadar bıktım ki ne yapacagimi bilmez haldeyim.
Hayal ettigim bolumde degilim, onumdeki 40 yil boyunca istemedigim meslegi yapamayacagim. Kendime hayırlısı buymuş, sen bilmesende vardır bunda bir hayır diyorum ama içime sinmiyor bir türlü. Mutlu degilim.
2022 yks ye basvurdum ama hic çalışmadım. Zamanimda vardı ama calismadim. Önlisans kpss var mesela. Ona da hic calisasim yok. Bu yasta enerjimi kaybetmis gibiyim.
Istedigim, hayal ettigim bolum olsa finallerine falan fena asılırdım. Cunku sevdiginiz bir seyi yapinca zorlanmiyorsunuz. Keyifle yapıyorsunuz. Yine o meslegi yapacagim diye kpssye de canla başla asılırdım ama simdi oyle degil. Zar zor bitirdim okudugum bolumu.
Istedigim bolum tm alanindan aliyor. Ben ise ayt matematigi hic yapamadığımdan, anlamadigimdan dogru duzgun tm puanim gelmiyor. Gercekten cok yoruldum.
Nerde hata yapiyorum bilmiyorum. Bazilari tercih sonuçlarına bakinca havalara uçuyor mutlu oluyor. Ben baktigimda oturup aglamistim saatlerce.
Bolumumu okurkende zaman zaman eve geldim oturdum yine ağladım. Artik bir taraflarim ağrır hale geldi sanirim cok kafaya takmaktan. Evet canımdan, sagligimdan önemli değil ama oyle olmuyor işte.
Sagligin iyi olmasinin yaninda kisiyi mutlu edecek, motive edecek seylerde olmasi gerekiyor. Kazanc gibi, istedigin konumda olmak gibi, istedigin bolumde olmak gibi. Ne yapacagimi bilmiyorum.
Ama okurken de hep benim burada ne işim var dedim. Pisman oldum, keske tercih vermeseydim dedim, baska bolum yazsaydim dedim. Bir daha sinava girseydin ne olurdu ki dedim.
Vize finallere cok zor çalıştım. Hic ilgi alaniniza girmeyen bir bolum okumak cok zor. Sinavlardan, gelecek kaygisindan o kadar bıktım ki ne yapacagimi bilmez haldeyim.
Hayal ettigim bolumde degilim, onumdeki 40 yil boyunca istemedigim meslegi yapamayacagim. Kendime hayırlısı buymuş, sen bilmesende vardır bunda bir hayır diyorum ama içime sinmiyor bir türlü. Mutlu degilim.
2022 yks ye basvurdum ama hic çalışmadım. Zamanimda vardı ama calismadim. Önlisans kpss var mesela. Ona da hic calisasim yok. Bu yasta enerjimi kaybetmis gibiyim.
Istedigim, hayal ettigim bolum olsa finallerine falan fena asılırdım. Cunku sevdiginiz bir seyi yapinca zorlanmiyorsunuz. Keyifle yapıyorsunuz. Yine o meslegi yapacagim diye kpssye de canla başla asılırdım ama simdi oyle degil. Zar zor bitirdim okudugum bolumu.
Istedigim bolum tm alanindan aliyor. Ben ise ayt matematigi hic yapamadığımdan, anlamadigimdan dogru duzgun tm puanim gelmiyor. Gercekten cok yoruldum.
Nerde hata yapiyorum bilmiyorum. Bazilari tercih sonuçlarına bakinca havalara uçuyor mutlu oluyor. Ben baktigimda oturup aglamistim saatlerce.
Bolumumu okurkende zaman zaman eve geldim oturdum yine ağladım. Artik bir taraflarim ağrır hale geldi sanirim cok kafaya takmaktan. Evet canımdan, sagligimdan önemli değil ama oyle olmuyor işte.
Sagligin iyi olmasinin yaninda kisiyi mutlu edecek, motive edecek seylerde olmasi gerekiyor. Kazanc gibi, istedigin konumda olmak gibi, istedigin bolumde olmak gibi. Ne yapacagimi bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer