Selamm🥳🥳
Arkadaşımla Üsküdar'a salep içmeye gidecektim sözde lastik patladı yapılana kadar bu moda büründüm, kısmetse olur izleyip çekirdek çitliyom sizde ne var ne yok üff azıcık dedikodu havasına girin sjjs

Selamm🥳🥳
Arkadaşımla Üsküdar'a salep içmeye gidecektim sözde lastik patladı yapılana kadar bu moda büründüm, kısmetse olur izleyip çekirdek çitliyom sizde ne var ne yok üff azıcık dedikodu havasına girin sjjs

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Fotoğraf atamıyorum ama şarkı dinliyorum öyle bilgisayarda birde kahve içiyorum
Afiyet olsun
Teşekkürler :)
https://www.hizliresim.com/ed4crhu
böyle bende
En sevdiğimiz ortam bu ortam en şugar ortamdır bu ortam sbbs
gel buyur akşam gene var :D
Maymun yıkıyorum ben.
Ciddi değil dimi sjjs ben safım biraz bak inanırım djd
Herkes kedi köpek mi besleyecek ben de maymun besliyorum 🤭
O zaman nolurr arkadaş olalım yanıma getir sjjd
Yabancıları pataklamayı seviyor 🤭
Ben arkadaş kontenjanına gircem sus sen shs
Onun tek arkadaşı benim maalesef hayatına başka birini akmıyor 🤭
Olmuyorum be
Hayaller Paris gerçekler ev desene. Yatağıma uzandım dünya benim şu an.
Valla öyle oldu ya ama iyi oldu başım çatlıyordu
Tühhh içemedin kahveleri he... Çay içeceğim, resim atarım sonra.
Salep iççektim gülüm ya sjs
Olsun içeriz bir gün beraber :)
Sen totonu kaldıraman sıcak çayında ayrılamam sjs
Kız feda olsun senin gibine totom.
Yav bak bunu yazdın şimdi yaağnış anlayacaklar shs
Amannn sende yaşa milletin kafasına göreee hıhhhhh
Triplendi benim feriham😂
Triplenen sen tripkoliğim.
Yatış
Bide gözleri kapatmış sbhs
Yatıyoruz sonuçta ablacım inandırıcı olmalı dnssjsnsnsn
Gözü kapattın ya dedim hangi rüya aleminde acep
Amerikadayım altımda bugatti onun hayalini kuruyordum ah ah
Bak bu olur bu tutar sağ koltukta ben sbs
Taaaabbiiiii efendim bende diyordum ki sağ koltukta sen olasın sjxcvbskskcnsn
Ben gideyim de sag koltuktaki onemli değil ama başaracam bunu
Sen bunu başar sana helal bee
Müzik ve KS
Kız Kulesi olmuş mu gider ayak baksana
Yok knka olmadı dünde baktım yerinde yoktu hala djd
Allah onları napmaya.
Batırdılar iyice güzelim mekanı
Sorma ya. Neye el atsalar içine ediyorlar.
Evde niye salep içmiyorsun
Aynı keyif değil kazıklanmayı seviyoruz
Fotoğraf olmaz aggags
Çok istediğim birinin yanında olmayı
Olum şu an naptığını sorduk hayalini değil
😂😂😂😂
Oyun oyuncam
Ne oyunu
lol
Ihh çözemiyorum onu ben
Bende çekirdek çıtlıyom
Nerede yaşıyorsun
Soruya Üsküdar yazmışım acaba hangi adana semalarında kız kulesine bakıp içebilirim
Şaka mısın Gebze olur Pendik olur semt olarak sormuştum
Semtte yazmayayım yanii
Yazma yanib😅
Çay içiyorum.
Proje çiziyorum ✍️
Görüş paylasiyorum