Kaosla beslenen insanlara mazoşist diyebilir miyiz?

Kaosla beslenen insanlara mazoşist diyebilir miyiz?

Sürekli bir kaos yaratma çabasında olan sürekli bir olay büyütme kişiselleştirme mübala ile taraf şaşırtma çabasıyla beslenen insanların bundan neden zevk aldığını hiç düşündünüz mü? Hatta ortada bir olay yokken olay yaratıp taraf şaşırtmayla kaos meydana getirenler oluyor. Bunları niçin yaparlar? Sizce bu insanlara mazoşist diyebilir miyiz acıdan kaosdan zevk mi alıyorlar?

Kaosla beslenen insanlara mazoşist diyebilir miyiz?
Cevapla