Selam KS ahalisi! Diyelim ki birini kıskanıyorsunuz veya o sizi bilerek ve isteyerek kıskandırıyor. Sonuç olarak; bu kişiden hiç ama hiç hoşlanmıyorsunuz. Türlü oyunlarla onun ayağını kaydırmaya çalışır mısınız?

Selam KS ahalisi! Diyelim ki birini kıskanıyorsunuz veya o sizi bilerek ve isteyerek kıskandırıyor. Sonuç olarak; bu kişiden hiç ama hiç hoşlanmıyorsunuz. Türlü oyunlarla onun ayağını kaydırmaya çalışır mısınız?

İlişkiden bahsediyorsak gözünü oyarım kör olur!
Diğer insanları ben pek umursamıyorum.. görmezden gelinmek herkesi delirtir, acı verir. Dize getirir
İlgilenmem ne gerek var böyle oyunlara diyorum dürüst mücadele iyidir.. Kıskançlık sadece sevdiğim adama karşı hissedeceğim bir duygu o da beni kıskanırsa hoşuma gider ama onu bu duygudan kurtaracak gereken şeyleri yapmaktan geri durmam
Rica ederim. Bende güzel sorunuz için teşekkür ederim beyefendi🙂
EİG seçmişsin teşekkür ederim 🌷
kıskanmak basit insanların basit hayatlarına katmaya çalıştıkları bir meydan okuma, bir heyecandır.
o kadar küçük şeylerden heyecanlanacak kadar düşmedik, bu yorumu okuyanlar da düşmesin bence
Hayır. O kötülük yok içimde. Sevmiyorsam. Muhatap olmam o kadar.
Teşekkür ederim.
Cevap
2Cevap
Birini kıskanacak kadar haset, ayağını kaydıracak kadar kötü değilim.
Sevmiyorsam uzak dururum.
hayır çalışmam çünkü kıskanç değilim öz güvenim yüksek
Genelde benim ayağımı kaydırmaya çalışıyorlar 😅 ama ben uğraşmam
Hiçbir şey yapmadan durmak bile yetiyor bazen 😂
Hayır asla. Bir kere karakterime çok ters bir durum şu bahsettiğiniz. Genelde insanları kendi haline bırakırım hatta görmezden gelirim.
Hayır maksimum dedikodusunu yaparım ajdjsjdhe
O kişiyi seviyorsam herşeyi yapma kapasitem var.
Kimseyi kıskanmam çünkü umrumda değiller. Aklı olan bana bulaşmaz zaten 😎
bilerek kıskandırmaya çalışıyorsa tabikide bende onun ayağını kaydırırım
Öyle işlerle işim olmaz benim sevmem
Kıskanmam başarısını tebrik ederim canı gönülden
Kıskanırım ama adileşmem 😂😂
Bu karektersizlik olur yapnam.
Öyle bir şey yapmam
Hayır tabi ki
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?