Çirkin ve fakirseniz neden çocuk yapıyorsunuz?

Tipsizim istemiyorum. Siz hiç dışarı çıkmıyor musunuz acaba okul iş gibi hayatın acımasız gerçeklerinin yüzünüze şlap şlap çarptığı acımasız yerleri görüp gözlem yapmıyor musunuz? Fakir ve çirkin olup çocuk isteyenler bence okumamış çalışmayan evden dışarı çıkmayan hayal dünyasında yaşayan kadınlardır…

Çirkin ve fakirseniz neden çocuk yapıyorsunuz?
Cevapla