Fakir ve çirkin insanlar neden çocuk yapıyor?

Benim annemde babamda ruh hastası ikiside fakir esmer çirkin 1.60 boyunda insanlar çok fakir bir aileyiz annem temizlikçi babam marangoz amele yani iki kardeşiz kardeşim 17 yaşında evlatlık ama bunu bilmiyor ama ben özüm ulan fakirsiniz gittiniz evlatlık çocuk niye aldınız zaten çocugun evlatlık olduğu çok belli boyu 1.95 civarlarında Sarı saçlı açık mavi gözlü gitmişler yetimhanedeki en güzel çocugu almışlar hayır yani fakirsiniz sarışın mavi gözlü çocuk niye alıyorsunuz kardeşimle ben çok mutsuzuz evde her gün kavga tartışma oluyor ve çok fakir bir aileyiz herkesin altında Porche var isteyen istediği ülkeden oturum alabiliyor ama biz hiçbirini yapamıyoruz sizce kardeşime evlatlık olduğunu demelimiyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Annem babam 1.60 erkek kardeşim 1.95 boyunda açık mavi gözlü ve sarı saçlı bu arada
Fakir ve çirkin insanlar neden çocuk yapıyor?
Cevapla