Fakirler niye çocuk yapıyor?

doğan çocuklar 8 yaşında mendil satıtor 12 yaşında yük taşımaya gidiyor biraz büyüyünce inşaatçı olup düşüp ölüyorlar. birde bize baksınlar diye çok doğurduk diyorlar zaten onların sayısı çoğaldıkça maliyette çoğalacak bunlar canım. çocuklar içten içe isyan ediyordur yaşıtları ve kendilerinin yaşadığı hayata gerek sokakta gerek internette görüp. kayıp giden binlerle böyle hayat işte. fakir ve tipsiz insanlar çocuk yapmamalı tipi iyiyse yine olur ama en fazla 1 tane falan belki çocuk tipten kurtarır onu kullanarak iyi yere gelir ama aile hem fakir ehm tipsizse çocuk gen olarak ta kaybeder ve doğuştan yenilir.

Fakirler niye çocuk yapıyor?
Cevapla