
Güzel bir yemek beni benden alıyor, yerine mutluluk veriyor. 😋
Sen neler yaparsın?

Güzel bir yemek beni benden alıyor, yerine mutluluk veriyor. 😋
Sen neler yaparsın?
Sevdiğim her şeyi yaparken mutlu hissedirim.
Gündüzleri işlerime ara verip kahve içmek ve yanında tuzlu fıstık yiyorsam benden mutlusu olmuyor 😂
Abdurrahman ile konuşmakta çok mutlu edici değil mi 🧐
Biliyom 😎
Yemek yiyorum, fakat oda yasaklandı diyebetim. Bugün son yarından itibaren mutsuz günler daha da mutsuz geçecek. Yemek yok artık bol bol gezerim.
Her türlü mutlu olmanın yolunu bulabilirsin ya. Gezmek ile çözüm bulmuşsun bile
Evet önemli olan istemem.
Geçmiş olsun 😔
@Havalıprenses teşekkürler
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Bir çok şey yaparım ama en önemlisi müzik, yürüyüş, güzel bir film ya da sohbet.. Keyifli geceler..
Sevdiğim her şeyi yaparım. Yemek yerim, yürürüm, kitap okurum
Film izliyorum genelde
Spor , seksi çekici fotolar çekerim kendimi güzel görüp mutlu olurum
Alışveriş tabi ki ya da manikür ve oje sürmek, terapi gibi. 💅
Aynen bende ☺️
Beni de yemek yemek mutlu eder ama en çokta müzik mutlu eder ❤️
Temizlik yapsam kendi başıma kalsam benden mutludur yok.
Çikolata yerim
Ağlar rahatlarm
Meditasyon yaparm
Kendimle zaman gecirirm
Hayal kurarım. Çok büyük şeyler yapmaya ohtiyaç duymuyorum.
Anlat
Sebep?
Sevdiğim bir filmi tekrar izleyebilirim mesela.
ya da kurabiye, pasta yapmaya kalkışırım.
Bir çikolata yeter 😀
çikolata yerim
yemek yemek, tek başıma randevu ve genellikle alışveriş
Genelde tek yturume firsati yaratmaya calisiyorum
Ekstra bir şey yapmıyorum.
Dans etmek ruha iyi gelir.
Yalnız kaldığım her an mutluyum
Yaşasın yemek yemek 🥳
Uyurum öyle bir mutluluk yok ya
Karanlıkta kulaklıktan son ses müzik dinlemek
Aynı ben
Yemek yerim.
Müzik dinlerim
Müzik dinlemek
Değişiyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar