İkizim çok zayıfladı ona üzülüyorum ne yapmalıyım?

36 kiloya düştü 170 boyunda. Nazara mı geldi noldu, Üzen ne ki bunu. Verip duruyor. Kendisi aşırı güzel bir kız. Nazar mı değiliyor üzülüyorum ölecek diye, cuma doktora gitti kan falan aldılar sonuçlar da çıkmadı daha, İnanılmaz güzellik başa belamı kem gözler var hep üzülüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayalimdeki ikizim de bende gidiyorum artık baybay
İkizim çok zayıfladı ona üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla