İşe girmek , sosyal hayat , işe girmek , arkadaşlarla buluşmak hiçbirini istemiyorum ne yapacağımı bilemiyorum?

Mezun olalı 3 sene oldu. Yaşım 27 ne işe girmek ki çok çaba harcadım..( üniversite mezunuyum) , dışarı çıkmak , flört yapıp konuşmak , arkadaşlarımla konuşmak buluşmak hiçbirini istemiyorum. Bi hayalim gelecekle ilgili hiçbir planım yok. Doktora gittim uzun süreli depresyon dedi ( kronikleşmiş depresyonmuş ) , bütün teklifleri reddediyorum insanlarla bir arada olmak eee işe girdin mi ne yaptın sınavdan kaç puan aldın hiçbirini duymak istemiyorum. Ruhum bedenime sığmıyor. Markete gitmeye dahi mecalim yok. 27 değil 77 yaşındayım sanki. Yüzümü bile yıkamak dahi istemiyorum ne yapacağım gerçekten bilemiyorum. Yataktan kalkmak dahi istemiyorum kişisel bakımıma önem vermiyorum..
İşe girmek , sosyal hayat , işe girmek , arkadaşlarla buluşmak hiçbirini istemiyorum ne yapacağımı bilemiyorum?
Cevapla