Az önce telefonum çaldı diye mutlu oldum, sizce acınacak halde miyim :D?

Gündüzleri telefon çalınca ailemdir diye hiç sevinmiyorum. Şimdi herkes evdeyken telefon çalınca bir arkadaşım arıyordur diye sevindim koştum ve iş için arayan biri çıktı :D Mesaj zaten sadece gruptan geliyor, kendi kendime acıdım : )

Az önce telefonum çaldı diye mutlu oldum, sizce acınacak halde miyim :D?
Cevapla