Telefonuma mesaj gelince mutlu oluyorum, siz de böyle misiniz?

Arkadaslar sorum su ben telefonuma mesaj gelince veya facemde bildirim ve msjlardaki o simgeyi gorunce mutlu oluyorum sizdede boyle seyler var mi? Garip seylerden mutlu olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Boşluk
Telefonuma mesaj gelince mutlu oluyorum, siz de böyle misiniz?
Cevapla