
Selamlar... Sakarlık sayılır mı bilmiyorum ama 1 saat önce falan parmağımı sandalye ise masanın arasına sıkıştırdım. 🥺 O an dünyadan başka dünyaya gittim...

Selamlar... Sakarlık sayılır mı bilmiyorum ama 1 saat önce falan parmağımı sandalye ise masanın arasına sıkıştırdım. 🥺 O an dünyadan başka dünyaya gittim...
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Çok geçmiş olsun. Sakarlık ötesi bir kaza olmuş. Topuğunu koltuğa vurmak ta zordur.
Beni en çok peçetenin kayıp havada uçuşması sinir ediyor. Tutabildiysem ne âlâ. Tekrar geçmiş olsun.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Teşekkür ediyorum. 🌸
Çok teşekkürler eigim için ☺️
Senden önce de ben parmağımı sıkıştırdım. -benzer işler :))) Bu sebeple acını yürekten hissediyorum. 😌
Yakın zamanda başka sakarlık yapmadım sanırım.
Acı acılara karşı jdıdkdoekd
Cevap
7Cevap
Her gün yapıyorum, sakar biriyim sanırım :D
Sakar değilim ama bazen sakarlıklarım oluyor kanks :D
Offff acısını hissetim sanki 🥺
Yok sakar değilim her zaman hatta en son yaptığım bir sakarlık yok
Gerçekten... 🥺
Çok sakar değilimdir ama bir hafta önce kadar sabahleyin uykulu olduğum için elimdeki tabağı kırmıştım
En son patronun kahve fincanını kırmıştım 😅
Uzun zamandır sakarlık yapmadım
Değilim. Çok dikkat ederim
Her an daima yapıyorum 🙃
sakar hiç olmadım
Bugün yaptım 🥺
Sakar biri değilim
değilimdir hiç
Arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar