Sosyal ortamlarda din ve siyaset konularında konuşur musunuz?
Ben çoğunlukla konuşmamayı tercih ederim hassas konular olduğu için.

Sosyal ortamlarda din ve siyaset konularında konuşur musunuz?
Ben çoğunlukla konuşmamayı tercih ederim hassas konular olduğu için.

Siyasetle aram pek yok olmasınıda istemiyorum ama bildiğim bir mevzuysa ve konuşabileceğimi düşünüyor isem konuşurum. Din konusuna gelince fikirlerimi asla paylaşmam çünkü her inanç insanları tarafından linç yiyeceğimi biliyorum, din konusunda ezilen aşağılanan hor görülen birisi varsa konuşurum sadece.
orası öyle, insanımızın inanç ve düşüncelerine saygı duymak gibi bir meziyeti yok maalesef
Zamanında fikirlerim yüzünden çok dışlanmıştım. d
Normal yaparlar :D onu bana yapmaya çalışan bir kaç kişiyi çok iyi bozmuşluğum vardır. :D Bazısı inandığı iddia ettiği şey hakkında en ufak bir fikri olmuyor. Sorsan inanıyor ama bilgi var mı yok :D
Kesinlikle katılıyorum.
Hayır zaten şu an dini inancım yok ateistim. siyaset ile de ilgilenmiyorum. ama tabi ki arkadaş ortamında konusu açılırsa ve bana fikirlerimi sorarlarsa saygı çerçevesinde tartışabilir ve fikirlerimi ya da neden bunu yaptığımı söyleyebilirim.
kimsenin inancına ya da siyaset fikrine hakaret edilmemeli. herkesin fikri farklı olabiliyor önemli olan saygı duymak ve farklı fikirlerin de olabileceğini bilmek
ama çoğunluk ile konuşmamayı tercih ediyorum bu tarz konuları.
Hayır, sosyal ortamlarda din ve siyaset gibi hassas konuları konuşmam. Herkes bu konularda kendi fikrini ön planda tutar ve çoğunlukla diğer düşüncelere kapalıdır. O nedenle boşuna bu konularda konuşarak zamanı harcamayı gereksiz buluyorum.
Hayır konuşmam konuşulan ortamdan da uzaklaşırım çünkü ben bu tür konular konuşan akıllı bir insan görmedim çoğunu cahil oluyorlar cahil insanlara laf anlatmakla da uğraşamam O yüzden susmayı tercih ederim her zaman.
herkes cahil olacak diye bir şey yok ama bizim insanımız biraz hassas oluyor maalesef :)))
Cevap
5Cevap
Konuşmam müslüman olduğum her halimden belli olmasına rağmen islamla ilgili konuşulunca ortamı terkederim bıktım insanların Allah ın peygamberiymiş gibi davranmalarından
Siyaseti deme zaten lanet gelsin
Bu konuları konuşan insanlr genelde acayip embesil oluyor bir tane bilgili görmedim ki konuşsun hepsi beyinsiz
Siyaset konuşmayı sevmiyorum ama din konuşurum. Tabi karşımdaki insan seviyeli muhabbet edebiliyorsa...
Yakınlarım varsa konuşurum sadece kakaolu dondurma yoluna gitmeye gerek yok
bak gene yemeğe çevirdi olayı :o
Shsjsj huyum kurusun 💩
ben şimdi gidip kendime patates kızartayım :D
Sabah yedim daha afiyet olsun
Maşallah sağolasın sana da bensiz patates kızartması yemeni yazdım bir kenara
Sen çağırmayınca ben de seni çağırmadım napalım🤪
Yapacağımı söylüyorum bu bir davettir ama sen de var mı öyle bir şey 😱
Yoo bir davet değildi🤪. Davet dediğimiz şeyin içerisinde buyur, hadi gel gibi kelimeler bulunur.
2- ben daha önce yaptığın pattislerden bahsettim
Bu konuları açmayı tercih etmem genelde dinlerim ortamın samimiyetine görede düşüncelerimi anlatırım her ordamda fikrimi beyan etmeyi tercih eden biri değilim
Din siyaset seks her türlü konuyu açık alanda kamuda kızlı erkekli farketmeksizin konuşabiliyorum
Hiç hazzetmem.
Özellikle siyaset. Düşük Iq lu fanatik partizanlar..
Anasını babasını savunmaz partisini savunduğu kadar...
Eeevet medeni insansa bu konuda seviyeli bi şekilde fikirlerimizi söyleriz
Konuşurum ama aşırı şekilde değil. Ortamda aşırı dindar ve hassas insanlar olabiliyor
Ekonomi harika diyip geçiyom yetiyo
Konu açılırsa evet..
Konuşmam
Konuşmam
Siyâset hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?