Kızlar, Ben devamlı bu yaşıma geldim geleli hep bezirganlik mi yaşayacağım?

Bu yaşıma geldim umutlu değilim bahtım kara ve hep sürekli olarak aktif hayatım yok ve hiç mi hiç sevilmedim sevilmeyen bir insan olarak yaşamım sürmekte bana birde sen özgüven eksikliği yaşıyorsun dediler alakası yok sadece sosyal hayatta robot gibi olmak istemediğim evet hep aynı soruları sorup cevap arıyorum kendime ama bulamadım bu yüzden duygularımı ifade edemediğim için soruyorum cevap veren olmuyor ben artık bu kadar sınırlama istemiyorum ya birileri fotoğrafıma baksın halimi gördün dua etsin ya da düzgün yorum yazılsın çare neyse soylesin

Kızlar, Ben devamlı bu yaşıma geldim geleli hep bezirganlik mi yaşayacağım?
Cevapla