İçimden hiç bir şey yapasım gelmiyor, enerjimi ne yerine getirir?

En az bir aydır bu böyle. Resim yapıyorum boş zamanlarimda bir resim daha yapicam ama bir türlü başlayamadım hiç bir şey yapamıyorum istiyorum ama olmuyor geç yatıp geç kalkıyorum uyanınca da yataktan çıkamıyorum herşeyi erteliyorum çok halsizim neden böyle oldum ben enerjimi ne yerine getirir 😔
İçimden hiç bir şey yapasım gelmiyor, enerjimi ne yerine getirir?
Cevapla