Selamm 🥳🥳
Sözde bugün gezip tozacaktım ama şu an o kadar uykum var ki gözümden yaş geliyor o derece sjs gezme işini akşama erteledim şu an uyku moduna geçiş yapıyorum 🥳
Siz haftasonunu nasıl geçireceksiniz?

Selamm 🥳🥳
Sözde bugün gezip tozacaktım ama şu an o kadar uykum var ki gözümden yaş geliyor o derece sjs gezme işini akşama erteledim şu an uyku moduna geçiş yapıyorum 🥳
Siz haftasonunu nasıl geçireceksiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Gezip tozmak ama bil bakalım ne eksik :D
Gezinin tozu mu sjsj
Evet toz eksik toz olsa da gezsem sarılsam diyorum sdjsdj
Sjsj doğru mantıklı
Gezmek tabii 😀 ama bu hafta sonu evde kalmayı tercih ettim , biraz hasta gibiyim ondan 😀
Bende bu haldeyim ama dayanamam çıkarım
Çık tabii benim yerime de gez 😀
Yatmak hafta sonu için hiç eğlenceli değil gezmek tozmak daha iyi çıkınn yataktan yaşınızın verdiği hayatı yaşayın 😬
Sjs şu an beynim bana uyu kızım diyor
Beynine fazla söz bırakma beyin yorgun heralde 😬
Dumencilerde inecek var bende birazdan müşterileri ağırlıycam ,,😀
Hangi dümen
Bir spora gidiyim geleyim de akşam stara kayarım belki bilmiyorum
Star nee
Starbacks
He tm
Hafta sonu da hafta içi de hep evdeyim hiç dışarı çıkmadan gezmeden eğlenmeden yaşıyorum
Sen ölüsün
Evet yaşadığımı unuttum gençliğim hep eve kapalı geçti senelerdir evden dışarı çıkmıyorum
Ben asla hedefsiz gezmem hedef cezbediciyse tabiki giderim
Plansız daha güsel
Planlamak hep iyidir öbür türlü başımdan kötü şeyler eksik olmuyor
He o zaman ayrı
Cumartesi full gezdim pazarımı da evde dinlenerek geçiriyorum
Tekli koltukta baş aşağı tabi ☺️🤣🤣
@Zlatan_red yoo büyük koltukta baş aşağı 😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 haydaaa
Bir kere denesene vazgeçilmezin olacak 😂
Yahu beynim sakar derdi rahmetli babaannem☺️
@Zlatan_red kan gider zeki olursun sen beni dinlee
Allah rahmet eylesin tonton neneme
☺️🙏✌️ Allah razı olsun ne zaman dinlemedim ki seni deneyeceğim☺️☺️☺️
Uyumak en güzeli oh mis 😴 uyku gibi güzellik var mı be ya 😅
Yazın gezmek iyi oluyor da kışın hiç öyle hevesim yok
Normalde dışarı çıkıp gezerim ama geçen haftadan beri 2022 FIFA Dünya Kupası turnuvasını seyrettiğim için evdeyim.
Tamamen moduma bağlı. İşim yoksa, uykusuzsam uyurum.
Evin içinde don atlet mahallenin delisi gibi koşturmak tercihim
Önce uyumak, sonra gezmek..
Soğuk hava çıkasım gelmiyo
Haklı
İstanbul fena değil ama gene soğuk
Gezmeye çıktım
Hangi dağ başına sbns
Beşiktaş’a geldim ya
Öf dönüş trafiğini düşündüm de aga be
Metro sıkıntı etmiyor ya
He doğru senin olay Üsküdar ordan Beşiktaş mantıklı
Aynen öyle
Boşvermislik aynı ben
❤️
uyumak olsun
Uyumak
Evde olmak.
Manitayla gezmek