Hoş geldin Ekim 🌸
balık tutmayı severiz :D

Hoş geldin Ekim 🌸
balık tutmayı severiz :D

Hafta sonları dışarıda olmaktan daha çok keyif alıyorum. Bu aralar para söz konusu sıkışık olunca evde uslu uslu oturuyorum 🙄
Ama nasıl tembellik sana anlatamam. 😁
Özledim seni sarı cadı. 😘
😍😘 özlem giderelim
Bir kaç gün sonra senin belgen geliyor hazır ol burçları takip et.
Tamam canım 😌
Hafta sonu evdeyim genelde. pek arkadaşım yok çünkü :D bu yüzden de tek başıma bir şeyler yapmayı sevmiyorum hiç. film dizi izlemek daha güzel oluyor kahve içerken.. ya da arada sırada yakınım da olan alışveriş merkezine giderim.. orada güzel yerler var sigara içmek ve kahve içmek için.. ama genellikle evi daha çok severim. şöyle bir arkadaş grubu olsaydı da deliler gibi eğlensek diyorum sjsjsj
Öyle bir ortamı sen inşaa edeceksin 😃
Neredeysen geliyorum hemen abla :D sdjsdj
Würzburg :D gel gel
Ciddi mi :D Würzburg
Evet bugün oradayım 😮💨
Aa ben türkiye de yaşıyorsun sanmıştım abla 😌
Günaydınnn bebiş 😅
😅 neyse sdjsdj oraya da gelirim
😅 olur olur
Uçan bir balık 🐠 görüyorum hocam.
Dışarıda olmaktan keyif alırım.
Uçmuyor yüzüyor 😃
Buradan bakınca bulutların ☁️ 🐟 üzerinde uçuyormuş gibi 😄
Ya orada bulut bile yok 🥺
Buradan bakınca var gibi 😁
Nerden bakıyorsun allasen nereye bakıyorsun ayrıca
Hocam şüşenin üzerinde balık 🐟 resmi var ya, oraya bakıyorum. Yanlış yere mi bakıyorum 😅
Hani orada bulut 😃
Buradan bakınca öyle gözüküyor 😁
😃 sus be
Keyfim yerine geldi laoo 😂
Sebep 😃
Uçan balık olduğuna ikna oldun ona 😄
shsja eh yuh ya 😃 bir de dalga geçiyor
😅
İlk EİC imi aldım çok’s teşekkürler 🙏.
Rica ederim 😅🥳
Ben mutlaka dışarı çıkıyorum. Tüm hafta sonunu evde geçirince psikolojim bozuluyor.
Ahaha benim de :D ekmek almaya bile gönderseler kaçıyorum
Aynen öyle😂
Cevap
27Cevap
Hafta sonları gezmek sonra da akşam eve gelince Beşiktaş maçı izlemek kadar güzel bir şey yok 😅
Bir de yenilince siz djjd
Tüh zehirli haftalar olsundu djjs
Sen Beşiktaşlı olduğun için Beşiktaş mutsuz djdj
Ya bıraaaak :D
Ne sizi izleyecez biz 7’de 7 yaparken hdjsa
Ruh halime göre değiştiyor akşam dışarısı gece ev keyfi
Yağmur yağıyorsa ya da hava kapalıysa evde oturup totomu büyütmek daha zevkli bir hal alır 😂
Yağmur altında dolanmak varken
Kendin varsın ya işte
Aman yay ya bana ne 😃
Amin amin 😌
Evde ve dışarda ne yapacağıma göre değişir. 😂😂 hangisi daha cazipse onu seçerim.
En çok hangisi 🙄
Niye ki? Birini seç diyorum ikisini de seçemezsin ddhjs
Olmaz diyorum ben de 🙄 sorumu sabote ediyorsun sanki
Olmaz 🙅♀️
Belki akşam üzeri şöyle bi turlanabilir. Rast gele 😌
Rast gele 😃
Resmi görmüyorum cidden 😂 balık diyince aklıma olta geliyor 😆
Sen benim minicik balığımı nasıl görmezsin
Üfff ekran ışığını full açtırdın 😁Allah seni emi 😂
Allahım beni korusun djkh
Sen önemlisinin önce sen tabi 😝
😬🩵
🫀 orjinali 😅
Benimki şekil değiştirdi :D
Sana ait ondan 😆
Asiri Yoğun bir haftaysa evde yatarim film izlerim
Değilse dışarı cikarim aksamlari ve sabah erkenden özellikle çok seviyorum
Evde daha mutluyumm. Kız arkadaşlarım yanımda olsa, onlarla dışarıda olmaktan keyif alırdım. 🥲🤧
Evde olmaktan keyif alırım çünkü haftasonu dışarısı çok kalabalık oluyor insan içine karışmayı sevmiyorum.
Hafta içi haftasonu farketmeksizin evde olmak daha çok hoşuma gidiyor
Ben genelde hep evdeyim o yüzden evde olmak
Evde olup uzanmaktan. Bazen de mangal yapmaktan.
Evde olmayı severim çünkü dışarısı çok kalabalık oluyor
Her ikisinde de zaman geçirmeyi seviyorum.
Ama genelde dışarıdayım.
Karavanda geçiriyorum mangal falan yakıp biraz bişeyler içiyorum genelde
Cagiran olursa disarsi yoksa ev farketmiyor bize
Hafta sonu da hafta içi de hep evdeyim her gün evde olmaktan keyif almıyorum ama maalesef dışarı da çıkamıyorum
Cumartesi dışarı pazar evde olmak güzel gelir 😂
Ben her zaman evdeyim zaten 😄 dışarıda olmak ama yağmur yağıyor 😌
Evde olmak bol bol dinlenm3k yatakta kalmakkk
Tabiki dışarda olmaktan ve hunharca eğlenmekten sürekli yapamıyoruz tabi 😃😃 şartlar
Ben hep evdeyim 😀
İçtiğiniz şeyleri paylaşır mısınız djdks :D
Evet 😅 içinde balık var 😍
He yok yahu o yaşasın diye suyu içmiyoruz dhdj
ahsja kahkaha attım yeeerim 😃
😘🩵
Evde olmayı kim ister ki
Ben bazen 😃
Sürekli aktifsen o sebepledir 😄
Evet hafta içi çok yoğun geçiyor genelde hafta sonu olunca bütün gün film/dizi, kahve, KS, sohbet muhabbet geçsin istiyorum
Evde sıkılırsam dışarı çıkmak isterim elbette
Geldi aha şişenin içine bak görürsün 😌
Gıcık olduğun için görememiş olabilirsin djdj
Ev bana iyi geliyor 🙄
İyi evde otur sen
Balık mı tutuyorsun sen
Hıı tuttum şişeye attım 😅
Sen balık tutanın yanında telefonla oynuyorsun seninki balık tutmak sayılmaz 😂
Tuttum şişeye koydum 😮💨 kıskanma hele. Yalnızım bu arada sjdj
Takılıyoruz temiz havada 😀
Oh mis hayat sana güzel
Neye?
Vay pe 😅 ne tatili bu be
Kafa tatili yapıyorsun sandım 😃
Ruhun kalsın bedeninde tehlikeli şeyler bunlar djdj
😄😄
evde dinlenmek
Gezmeyi seven biri değilim evde takılıyorum
fark ediyor ruh halıme bağlı
Evde olmak çok keyif veriyor
Uzun zamandır keyif aldığım bir şey yok
moduma göre değişiyor aslında 😅
Evde yatmak uyumak
Evde
Evde olmaktan
Dışarda
dışarıda olmak tabiki
Dışarı olur
Balkonda olmaktan.
Evi severim
Dışarda
ev iyi ev
Dişardayizz
Ev..
Dışarıda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?