Bu hayattan artık çok yoruldum havanın kötü olmasından bile üzülüyorum zaten zihinsel engelliyim yanlizda kalamiyorum😔?

Otizmli çocuk var bizim sülalede Bi tane ona sarılırken mutlu olduğum kadar kime sarılırsam sariliyim mutlu olmuyorum çok yanliz hissediyorum evde zamanda çok yavaş zaten kötü bırsey yapsam kurtulucak gibi hissediyorum
Bu hayattan artık çok yoruldum havanın kötü olmasından bile üzülüyorum zaten zihinsel engelliyim yanlizda kalamiyorum😔?
Cevapla