Renkler bizi anlatır, en çok sevdiğimiz renk bizim hislerimiz olur. Her rengin doğuşu vardır, oluşumu ve aşkı vardır. Benim rengim 💙 Çünkü sıcakkanlı ve güven verir.
Ya sizin renginiz hangisi, Neden?
Ya sizin renginiz hangisi, Neden?
Kesinlikle beyaz melek gibi kızım..
Mavi ve siyah..
Teşekkürler..
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar