Kendimi aşırı savunan biriyim, yanlış anlaşılmaya asla gelemiyorum. Bu bir sorun mu?

Örnek veriyorum birisi söylediklerimi yanliş anladı ve kesin hükümle yaklaştı o kişiye canla başla kendimi savunurum
Sonra da tabi suçlu ben olurum🤣 işte yok dinlemiyorsun yok saygı yok vs. Kimse kendine dönüpte acaba hangi anlamda söyledi vs bakmıyor tepki gösterince de sorunlu ben oluyorum. Böyle durumlarda ne yapmam lazım? Artık yoruldum
Kendimi aşırı savunan biriyim, yanlış anlaşılmaya asla gelemiyorum. Bu bir sorun mu?
Cevapla