Bana kötülük yapmış olan insanları nasıl düşünmeyebilirim?

Yani hayatı nasıl akışına bırakabilirim?
Gece düşünerek uyuyorum sabah düşünerek uyanıyorum bunları bana nasıl yaparlar diye. En az benim üzüldüğüm kadar üzülmelerini istiyorum sürekli. Hayır içim de rahat etmiyor bi türlü, artık düzelmek istiyorum düşünmek de istemiyorum bunu nasıl yapıcam onu da bilmiyorum dışarı çıkıyorum işe gidiyorum arkadaşlarımla buluşuyorum sürekli aklımda bu var kimseye bişey olduğu da yok olan bana oluyor bunu nasıl kafama takmayabilirim napmam lazım
Bana kötülük yapmış olan insanları nasıl düşünmeyebilirim?
Cevapla