Birinin bana yaptığı kötülüğü hep hatırlıyorum. Sağlıksız bir ruh hali mi?

O kişi beni bir sebepten dolayi incittiyse hep aklımda kalıyor ve bir daha ne suratına bakasım, konuşasım gelmiyor. Insandır hata yapar elbet ama...
Birinin bana yaptığı kötülüğü hep hatırlıyorum. Sağlıksız bir ruh hali mi?
Cevapla