Hayat tecrübeni daha çok deneyerek mi kazandın, yanılarak mı?

Hayat tecrübeni daha çok deneyerek mi kazandın, yanılarak mı?

Yanılırken de denemiş oluyorum, ama en çok hayal kırıklıkları ile hata yaparak kazandım diyebilirim. bir insan bir şeyi bilebilir ama tam yaşamadan hissedemez.
sevişerek kazandım. erkekleri tanıya tanıya insan ilişkilerimi geliştirdim
Başarılarının devamını dileriz
teşekkürler ❤
Her denediğimde yanılarak 🤦♀️🤦♀️
Cevap
8Cevap
İkiside denerken yanıldım:)
Deneyerek, yaşayarak ve en çokta baskalarininda yasamlarina şahit olarak.
Denedigimiz için yanılıyoruz ya zaten, denemeden nasıl yanilabiliriz
İkisi de oluyor mu?
Yanilarak. Ancak zaten yanilmak ta denemekten geçer
Yıkıla yıkıla :D
Yanılarak tabiki
İkisinden de faydalandım.
Deneme yanılma yöntemi ile
Gözlem, deneyeyim ile kazandım
Deneyerek , yaşayarak
Deneyerek yanıldım zaten🙂
Yanılmak için de denemek lazım :D
Yaşayarak öğrendim hayat bir öğretmendir
Her ikisi de mevcut ama genelde yanılarak
İnsanları inceleyerek kazandım daha çok
Yanılarak
Ağlayarak 🥳
Deneyerek yanıldıkk
Deneyerek
Yanılarak
Deneyerek kazandım.
Deneyerek
Görerek
Yanilarak
Hic yapmadim ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?