Başkaları için mücadale eden ve hatta bir kısım kişilerin tepkisini alan kendinden taviz veren iyi birisimi olurdunuz. Yoksa ben kendime bakarım kendi mutluluğum daha önemli diğerleri için risk almaya bile gelmez ve ben onlardan güçlü ve özelim diyen birisi mi olurdunuz?
Başkaları için mücadele eden , risk alan
Kendi için yaşayan ve kendini üstün gören
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Başkaları için mücadele eden , risk alan
Aa spiderman kendisini mi düşünüyomuş başkalarına hizmet eden olurdum
Spider man değil deadpool
Ha bilmiyorum izlemedim benziyo dlslxld
Bende ilk gördüğümde benzetmiştim 😀
Zor durumda olanlara yardım ederdim
Tâbiki ilk seçenek,, istesem de ikinci seçenek olamam ben..
Kimseyle uğraşamam :/ kendime çalışırım.
Kötüsün 😅
Teşekkürler :D
Ne demek 😂
Sadece masum çocuklara
yardım etmek güzeldir ama hak edene 😅
tamam yok öyle bir şey, yardım etmek iyidir güzeldir
🤷🏻♀️
Başkalarını yiyeyim bana bir şey olmasın.