Süper güçler, hayal gücümüzü sınırsız bir şekilde şekillendirir. Örneğin, insanların düşüncelerini okuyabilme gücü, başkalarını daha iyi anlamamıza yardımcı olabilir. Ya da teleportasyon, istediğimiz her yere anında ulaşmamızı sağlar. Bu tür güçler, eğlenceli olduğu kadar sorumluluk da gerektirir.
Peki, siz bir süper gücünüz olsaydı, hangi gücü seçerdiniz ve bunu nasıl kullanırdınız?
Bir süper gücünüz olsaydı, hangi gücü seçerdiniz ve bunu nasıl kullanırdınız?
ölüleri diriltmeyi isterdim, faili meçhul cinayetlerde kullanırdım. bir insan ölüyor ve arkasından bunu kimin yaptığını uzun bir süre araştırıyorlar halbuki doğru yanıtı en hızlı verebilecek kişi o ama ne yazık ki artık hayatta değil… bazı insanları ise ölüm sebebine göre diriltmek isterdim nasıl bir acı çektiklerini merak ediyorum. bir de çocukluğumuzdan beri korkutulduğumuz o kabir azabını teyit etmek isterdim gerçek mi değil mi diye. yüce isa, mucizevi birisin tabii eğer gerçeksen…
Bir süper gücüm olsaydı, zamanı kontrol edebilmek isterdim. Çünkü zaman, hayatımızdaki en değerli şey ve bazen onu daha iyi yönetebilmek, anları daha dolu dolu yaşayabilmek istiyorum. Zamanı geri alıp yanlışlarımı düzeltebilmek, sevdiklerimle daha çok vakit geçirebilmek ya da bazen zor anlarda biraz daha süre kazanabilmek harika olurdu. Ama bu gücü sonsuzca kullanmak yerine, sadece gerçekten önemli anlarda, sevdiklerim ve kendim için en doğru olanı yapmak adına kullanırdım. Zamanın kontrolü, hem geçmişteki pişmanlıkları hem de gelecekteki endişeleri dengede tutmak için bir yol olurdu bana göre.
İstediğim süper güç soranın da bildiği üzere ışınlanmak 😂 İnsanların düşüncelerini bilmek istemezdim çünkü umurumda değil. Görünmez olmak istemezdim çünkü tek bir şey seçme hakkım var. Uzak mesafe ilişkisi yürüten insanların kanayan yarısına merhem olan şey ışınlanmak zira yol yorgunluğu masrafı vs derdi ortadan kalkıyor 🤣