Doğduğumdan beri şişkoyum ne zaman zayıf çıtır bir kız olacağım?

Dört buçuk kg doğmuşum. Ortaokulda sınıfın en şişkosuydum. Hani çizelge vardı ya orada en yüksek bendim bir de onu asıyorlardı duvara. Çok stres olurdum tartıya çıkınca. Ama şöyle obez gibi değilde iri kemikli olduğumdan büyük duran biriydim. Şimdi de kilo veriyorum. 78 den 69 a düştüm hedefim 63 ince belli geniş kalçalı bir çıtır olmak istiyorum 21 yaşım bu arada. Ha birde kapalıyım üstüne üstlük tüm herkes abla diyor

Doğduğumdan beri şişkoyum ne zaman zayıf çıtır bir kız olacağım?
Cevapla