Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Artık su değirmenleriyle savaşmıyorum olmazsa olmaması gerekiyor demek ki diyorum
Pes etmek olmaz insan uğraşır genelde pes edilen anda her şey değişir
Tesekkürler 💐
Cevap
3Cevap
Vaz geçmiyorum tekrar deniyorum. daha istikrarlı şekilde
Artık olmayan hiç bir şey için uğraşmam çünkü üzülmekten yoruldum
Pes ederim genelde
İkisinde gücü kalmadı.
Ya olacak ya olacak
Kolay kolay pes etmem
Pes etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar