Bir şey olmayınca pes mi ediyorsun yoksa daha istikrarlı şekilde yapmaya mı çabalıyorsun?

Çogu kişi pes ediyor ama bilmiyorlar ki hırs edince onu başaracaklar ve diger olaylarda tecrübe olup daha kolay aşıp başaracaklar. Peki sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Bir şey olmayınca pes mi ediyorsun yoksa daha istikrarlı şekilde yapmaya mı çabalıyorsun?
Cevapla