Kişilik & Karakter Kendinize ben güzel bir kadınım şeklinde teselli edici hafiften gaza getirici bir baskılamanız var mı? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor kendinize ben güzel bir kadınım şeklinde teselli edici hafiften gaza getirici bir baskılamanız var mı? Kendinize ben güzel bir kadınım şeklinde teselli edici hafiften gaza getirici bir baskılamanız var mı? Cevapla Kadın Soruları Getir Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hayır tam tersi çirkin olduğumu biliyorum 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Baskılamama gerek yok. Zaten öyle olduğumu biliyorum, teselli ve subliminal telkinlere de ihtiyacım yok. 1 0 Yorumla
Elfida277 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl teselliye ihtiyacim yok zaten güzel bir kadınım 🙃 1 0 Yorumla
Sezen33 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Teselliye ihtiyacım yok. Çok şükür güzel yaratılmışım😀 1 0 Yorumla
-Felaketce- Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aynaya bakmam yeterli egomu kanatlandırmak için 1 0 Yorumla
İstanbull_hanım Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Gaza gelmek için söylememe gerek yok zaten güzel olduğumu biliyorum. 1 0 Yorumla
CounterOffensive111 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bence çoğu kadının vardır böyle motivasyonları. :D 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Tipsizlerin tesellisi o sadece.. 😄 1 0 Yorumla
oylesinebiinsan Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Herkes kendi güzelliğinin farkındadır aynayla konuşmama gerek yok kii jfjdkfk 0 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Gerek yok herkes kendini bilir🤣 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır tam tersi çirkin olduğumu biliyorum
Baskılamama gerek yok. Zaten öyle olduğumu biliyorum, teselli ve subliminal telkinlere de ihtiyacım yok.
teselliye ihtiyacim yok zaten güzel bir kadınım 🙃
Teselliye ihtiyacım yok. Çok şükür güzel yaratılmışım😀
Aynaya bakmam yeterli egomu kanatlandırmak için
Gaza gelmek için söylememe gerek yok zaten güzel olduğumu biliyorum.
Bence çoğu kadının vardır böyle motivasyonları. :D
Tipsizlerin tesellisi o sadece.. 😄
Herkes kendi güzelliğinin farkındadır aynayla konuşmama gerek yok kii jfjdkfk
Gerek yok herkes kendini bilir🤣