Kindarlığın hiç bir türü iyi değil tabi ama bazı insanlar için geçmişi unutmayıp kin beslemek gerekiyo ya
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Mesela biz insanlar seytana kin duyarız sevmeyiz demi neden cunku seytanlar kötü? Karsimizdaki insanın seytandan farkı yoksa kin beslemek mantikli degil mi?
ya şöyle mesela her insanın kötü insan anlayışı farklıdır toplumsal değerler hariç yani tecavüzcü her yerde tecavüzcü mesela ben ondan bahsetmiyorum kötü insan kavramı değişebiliyo ben sadece gerçekten hak edene gerekene gerektiği yerde cevap verip intikam alabilmek adına kindarlığı bir nebze savunuyorum o kadar herkese uygulanırsa insan yalnız kalır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben kolay kolay kin gütmem ama kinle dolu olduğum birkaç kişi var. Kin taşıyor olmam beni kötü bir insan yapmaz.
Kindarlığın hiç bir türü iyi değil tabi ama bazı insanlar için geçmişi unutmayıp kin beslemek gerekiyo ya
Mesela biz insanlar seytana kin duyarız sevmeyiz demi neden cunku seytanlar kötü? Karsimizdaki insanın seytandan farkı yoksa kin beslemek mantikli degil mi?
ya şöyle mesela her insanın kötü insan anlayışı farklıdır toplumsal değerler hariç yani tecavüzcü her yerde tecavüzcü mesela ben ondan bahsetmiyorum kötü insan kavramı değişebiliyo ben sadece gerçekten hak edene gerekene gerektiği yerde cevap verip intikam alabilmek adına kindarlığı bir nebze savunuyorum o kadar herkese uygulanırsa insan yalnız kalır
Bende ayniyim işte hak edene böyleyim 😅
e bu kötü bişey değil o zaman sorun yok iyisini yapıyorsun :D
Yok canım melek olduğuna işarettir ama ateşe gidecek olanından 😄
Senin gibi evet :)
Benim kadar başına taş düşsün 😁
Ahahaha
Asla degil
Demi hak eden kisilere kin beslemenin nesi kotu ki? Normal degil mi
Gayet normal ben de senin gibiyim. Kin besle ki ayni sey bi daha yasanmasin
Tesekkur ederim yorumun icin. Rahatladım ❤
🥰🥰
evet